Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
SonyEricson Gizli Menü
Sponsorlu Bağlantılar
mmkar
Üye
ewet işe yarıyor sağol
teşekkürler...!
merverdi
Üye
çok saol sony ericsson p990i dede işe yarıyor ama sesı artırdım mı gerı dusuyor ses bı yardım???????????
mysgs
Üye
tsk. kardes.. k800ide de oluyo
yhoos
Üye
Eline sağlık
demirci koylü
Üye
yaw karrdeşim benimki w810i nasil oluyo bi anlatın lütfen
hatred
Üye
bnde bişi olmadı=)
ExisTeeN
Üye
W810i dede oluyor bende denedim
sesking
Üye
tesekkurler p990idede calısıyor
alles
Üye
arkadasim benim bir sorum olacakti eger burdaysan hemen bana bir cevapü verirsen sevinirim
sorum su olacak:
sony ericsso w700i nin sifresini nasil kirabilirim
ultradahha
Üye
teşekkürler iyi paylaşım
zafeer
Üye
çok saol iş görüyor bole şeyleri de nerden buluyosunuz
leonfly
Üye
ben yapamadım ya
wert123456
Üye
eyw dostm baya farketti ses arttı yaf
murat_afyon
Üye
arkadaşlar k550i de mi oluyor ve açıklamalı yardım lütfen
bysecrty
Üye
k 770 i oyunları ve temalarını arıyorum bide sesini yükseltemedim menüye giriyor ama ses yükselmiyor teşekkürler
laselenour
Üye
ya ses yükselmez tabikide ya :S ne alakası var buranın ses yükselmesiyle
prince14
Üye
güzel ben bu sayede titreşimin bozuk oldugunu anladım..emegine salık
velsat
Üye
değerli arkadaŞIM EMEĞİNE ELİNESAĞLIK ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER EYVALLAH