SonyEricson Gizli Menü

Sponsorlu Bağlantılar

mmkar

Üye
ewet işe yarıyor sağol
teşekkürler...!:oke:
 


merverdi

merverdi

Üye
çok saol sony ericsson p990i dede işe yarıyor ama sesı artırdım mı gerı dusuyor ses bı yardım???????????
 
mysgs

mysgs

Üye
tsk. kardes.. k800ide de oluyo;)
 
yhoos

yhoos

Üye
Eline sağlık
 
demirci koylü

demirci koylü

Üye
yaw karrdeşim benimki w810i nasil oluyo bi anlatın lütfen
 
hatred

hatred

Üye
bnde bişi olmadı=)
 

ExisTeeN

Üye
W810i dede oluyor bende denedim
 

sesking

Üye
tesekkurler p990idede calısıyor
 

alles

Üye
arkadasim benim bir sorum olacakti eger burdaysan hemen bana bir cevapü verirsen sevinirim

sorum su olacak:
sony ericsso w700i nin sifresini nasil kirabilirim
 
ultradahha

ultradahha

Üye
teşekkürler iyi paylaşım
 

zafeer

Üye
çok saol iş görüyor bole şeyleri de nerden buluyosunuz
 

leonfly

Üye
ben yapamadım ya :(
 

wert123456

Üye
eyw dostm baya farketti ses arttı yaf :D
 

murat_afyon

Üye
arkadaşlar k550i de mi oluyor ve açıklamalı yardım lütfen
 
bysecrty

bysecrty

Üye
k 770 i oyunları ve temalarını arıyorum bide sesini yükseltemedim menüye giriyor ama ses yükselmiyor teşekkürler
 

laselenour

Üye
ya ses yükselmez tabikide ya :S ne alakası var buranın ses yükselmesiyle
 
prince14

prince14

Üye
güzel ben bu sayede titreşimin bozuk oldugunu anladım..emegine salık
 

velsat

Üye
değerli arkadaŞIM EMEĞİNE ELİNESAĞLIK ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER EYVALLAH
 
bRy@nT

bRy@nT

Üye
w810idede geçerli saol
 

kaya006

Üye
k530i de de oluyor arkadaşlar
 


Üst Alt