Evet 6 gün olduğu için olabilir :D Neyse hocam o da iyidir uğraşmadım en azından :)
umitbasci Üye Konu Sahibi @@DiAbLo@@' Alıntı: Evet 6 gün olduğu için olabilir Genişletmek için tıkla ... Neyse hocam o da iyidir uğraşmadım en azından
@@DiAbLo@@' Alıntı: Evet 6 gün olduğu için olabilir Genişletmek için tıkla ... Neyse hocam o da iyidir uğraşmadım en azından
@@DiAbLo@@ Üye umitbasci' Alıntı: Neyse hocam o da iyidir uğraşmadım en azından Genişletmek için tıkla ... Aynen kardeşim.
umitbasci' Alıntı: Neyse hocam o da iyidir uğraşmadım en azından Genişletmek için tıkla ... Aynen kardeşim.