najanaja
Üye
-
Konu Sahibi
-
o konunun farkında bile deilim z1 fun club damı varmış
çalışıyormu derken ?çalışıyormu?
o konunun farkında bile deilim z1 fun club damı varmışburaya bakan yok heralde kimse cvp vermemiş olmazsa orda sorayım teşekkürler kardeşim
bende bikaç gündür araştırıyorum baya kafaya takmaya başladım şu sıralar e kafaya takıldımı hemen almam lazım fazla sabredemiyomAynısını oraya da kopyala yapıştır, belki cevap alırsın.
Ben kullanmadım ama bayağı araştırdım vaktinde. Bence hoş cihaz. Yalnız Z2 ile farkına bakarsan, ses ve ekran farkları öne çıkar. Fiyat olarak Z1'i kaça alacaksın, Z2 ile arasında ne kadar fark var bilmiyorum. Onun için 3-5 ekle Z2 al demiyorum ama farka göre Z2 almak daha mantıklı olabilir.
Farkları ne güzel anlattın öyleEvet, Z2 2200 olması lazım. Fark az değil doğru diyorsun.
Eleman daha ucuza Z2 bulamıyormuymuş?
Gerçi Z1'de uzun süre gider. İşlemcisi rami 3-5 ufak tefek fark. (bence fark bile değil).
Z2, Z1'in ekranının, sesinin, biraz da kamerasının düzeltilip, azıcık boyunun uzatılıp, azıcık da boşlukların azaltılmış versiyonu.
Farkları ne güzel anlattın öyleİyi satıcı olur senden
Geçen teknosa elemanıyla tartıştım yine.Zorla düşük model android satıyorlar teyzelere. Yav teyze bunu napsın, "Ver wphone'u kullansın işte kutular var kolay kolay" dedim. "Kullanıcı whatsapp istiyo. Biz bunun eğitimini aldık.", dedi.
Bana adam bu cümleyi söylese orda kavga çıkar
bilmem ki z2 pahalıdır diye hiç konusunu bile açmadımEvet, Z2 2200 olması lazım. Fark az değil doğru diyorsun.
Eleman daha ucuza Z2 bulamıyormuymuş?
Gerçi Z1'de uzun süre gider. İşlemcisi rami 3-5 ufak tefek fark. (bence fark bile değil).
Z2, Z1'in ekranının, sesinin, biraz da kamerasının düzeltilip, azıcık boyunun uzatılıp, azıcık da boşlukların azaltılmış versiyonu.
Okumaya üşendimbilmem ki z2 pahalıdır diye hiç konusunu bile açmadımbi yandan da diyom huawei yi elden satarsam biraz daha iyi para eder heralde ama çevre yok ki bende en fazla internetten satarım bi baktım şimdi 500-600 civarı 2. eli zaten akrta taksit yamıyolar aslında hazırda para olduğundan da deil bankadan 1000 tl çekecem öle alacam sabrededmiyom artık yani nakit almış olcam teli huawei yi elden satabilsem o zaman z1 i istediğim yerden alırım daha uygun fiyatta varmı bilmiyorum ama ben hep aynı elemandan alışveriş yapıyom başka yeer fiyat bile sormam. çünkü telefoncular genelde para vermiyo samsung olunca iyi para diyolarda başka modellere hiç para vermezler o yüzden mecburen bu çocuktan alış veriş yapıyom. azıcık şurdan azıcık burdan diyosun öyle tabi fazla bi fark yok aralarında huawei bile 1 gb ram 1.5 ghz işlemci var banamısın demiyo hiç kastığını görmedim daha. bana dayanıyo yani z1 fazla bile gelecektir sistem olarak benim için önemli olan sadece ekran canlılığı ve ses düzeyi geri kalan hali bana yeter
Sorsak CM den haberi varmı acabaGeçen bir teknosa elemanı yakaladım diyor ki bunun rami 1gb, s3 gösteriyor. wp 512mbmış kasarmış. Sorsak touchwizden haberi var mı acaba?
benim cümleler genelde uzun oluyo yaw nedem çoğu kişi buna alıştı sende alışırsınOkumaya üşendim
Z1 hala 2 bin TL değilmi ya. Biraz ekran kontrastı iyi değilmiş galiba bunla g2 yi çok karşılaştırırlardı onada bak bi
yaw sen canın sıkıldımı teknosaya gidip adamların işinemi karışıyonGeçen bir teknosa elemanı yakaladım diyor ki bunun rami 1gb, s3 gösteriyor. wp 512mbmış kasarmış. Sorsak touchwizden haberi var mı acaba?
yok kardeş başka model düşünmüyorumZ1 hala 2 bin TL değilmi ya. Biraz ekran kontrastı iyi değilmiş galiba bunla g2 yi çok karşılaştırırlardı onada bak bi
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?