Tavsiye sony xperia z1 ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
sony xperia z1 ?
s.a arkadaşlar ne zamandır almayı düşünüyorum şu teli z2 çıkınca fiyat biraz indi elimde 2 tane tel var ikisini satıp z1 almayı düşünüyorum z1 kullanıcıları eksi ve artılarını söyleyebilirse sevinirim. kasacağını sanmam sistem gayet güzel her türlü her işimi göreceğine inanıyorum. ekran kalitesi nasıl canlımı ekran? artı en çok düşündüren ses kalitesi biraz araştırdım ses zayıf diyorlar doğrumu? ben pek öle müzik falan dinlemem sadece ne bileyim gürültülü ortamlarda falan telefonun çaldığı duyulurmu en azından. dediğim gibi eksi ve artılarını söylerseniz ona göre karar vereceğim. Gönül z2 den yana elbet ama daha yeni çıktı fiyatı 3-5 aya anca düşer o kadar sabredebileceğimi sanmıyorum z1 de yeterli benim için ama eksi yanı çoksa illaki biraz daha sabredip ilerde z2 alırım. bi yandan düşünüyorum sonra z3 z5 bunun sonu yok o yüzden hep daha yükseğini düşünüp daha çok bekliycem o yüzden biran önce karar verip z1 alayım en azından dedim ayrıca uzun süreli kullanacağım teli buna göre yardımcı olursanız z1 kullanıcıları sevinirim. şimdiden teşekkürler...
 

Invoke

Üye
o konunun farkında bile deilim z1 fun club damı varmış buraya bakan yok heralde kimse cvp vermemiş olmazsa orda sorayım teşekkürler kardeşim


Aynısını kopyala yapıştır, belki oradan cevap alırsın.


Ben kullanmadım ama bayağı araştırdım vaktinde. Bence hoş cihaz. Yalnız Z2 ile farkına bakarsan, ses ve ekran farkları öne çıkar. Fiyat olarak Z1'i kaça alacaksın, Z2 ile arasında ne kadar fark var bilmiyorum. Onun için 3-5 ekle Z2 al demiyorum ama farka göre Z2 almak daha mantıklı olabilir.
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
bende bikaç gündür araştırıyorum baya kafaya takmaya başladım şu sıralar e kafaya takıldımı hemen almam lazım fazla sabredemiyom benim devamlı telefon alışverişi yaptığım bi eleman var benim telefonlara iyi fiyat veriyo çok temiz kullandığımı biliyo huawei yi de ondan almıştım. yine en az bi 400 verir heralde benim tele n8 bilmiyorum ilk gözbebeğim hiç elime almasamda satasım gelmiyo açıkçası Z1 için sana 1650 olur dedi. Z2 hiç sormadım bile açıkçası ama 2200 den aşağı deildir heralde az bişeyde deilki 500 tl civarı fark vardır yine aralarında. gönlüm illaki z2 den yana bikaç karşılaştırma video izledim z1 in ekranı soluk kalıyo z2 nin yanında onun ekran cidden çok canlı artı ses kalite farkıda var onun dışında sadece sistemsel özellikler ram işlemci farkı var zaten. genelde çoğu yönleri aynı. biyandan da diyom düne kadar oda yoktu z1 bile fazla bana diyom eminim her yönüyle beni kesecektir. öle pek müzik merakım yoktur müzikleri n8 le bluetooth kulaklıkla dinliyom genelde benim müzikçalarım o kamera merakımda pek yoktur her harukarda z in görüntüleri gayet iyidir heralde. yinede işte bi daha değiştirme yapmak istemiyorum uzun süre kullanmak istiyorum o yüzden z2 mi alsam acaba diye düşünmüyoda deilim linki kopyaladım zaten orda da sordum
 

Invoke

Üye
Evet, Z2 2200 olması lazım. Fark az değil doğru diyorsun.
Eleman daha ucuza Z2 bulamıyormuymuş?

Gerçi Z1'de uzun süre gider. İşlemcisi rami 3-5 ufak tefek fark. (bence fark bile değil).
Z2, Z1'in ekranının, sesinin, biraz da kamerasının düzeltilip, azıcık boyunun uzatılıp, azıcık da boşlukların azaltılmış versiyonu.
 
Farkları ne güzel anlattın öyle İyi satıcı olur senden
 

Invoke

Üye
Farkları ne güzel anlattın öyle İyi satıcı olur senden

Geçen teknosa elemanıyla tartıştım yine. Zorla düşük model android satıyorlar teyzelere. Yav teyze bunu napsın, "Ver wphone'u kullansın işte kutular var kolay kolay" dedim. "Kullanıcı whatsapp istiyo. Biz bunun eğitimini aldık.", dedi.
 
Tepkiler: The Shadow
Bana adam bu cümleyi söylese orda kavga çıkar
 

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
bilmem ki z2 pahalıdır diye hiç konusunu bile açmadım bi yandan da diyom huawei yi elden satarsam biraz daha iyi para eder heralde ama çevre yok ki bende en fazla internetten satarım bi baktım şimdi 500-600 civarı 2. eli zaten akrta taksit yamıyolar aslında hazırda para olduğundan da deil bankadan 1000 tl çekecem öle alacam sabrededmiyom artık yani nakit almış olcam teli huawei yi elden satabilsem o zaman z1 i istediğim yerden alırım daha uygun fiyatta varmı bilmiyorum ama ben hep aynı elemandan alışveriş yapıyom başka yeer fiyat bile sormam. çünkü telefoncular genelde para vermiyo samsung olunca iyi para diyolarda başka modellere hiç para vermezler o yüzden mecburen bu çocuktan alış veriş yapıyom. azıcık şurdan azıcık burdan diyosun öyle tabi fazla bi fark yok aralarında huawei bile 1 gb ram 1.5 ghz işlemci var banamısın demiyo hiç kastığını görmedim daha. bana dayanıyo yani z1 fazla bile gelecektir sistem olarak benim için önemli olan sadece ekran canlılığı ve ses düzeyi geri kalan hali bana yeter
 

Invoke

Üye
Geçen bir teknosa elemanı yakaladım diyor ki bunun rami 1gb, s3 gösteriyor. wp 512mbmış kasarmış. Sorsak touchwizden haberi var mı acaba?
 
Tepkiler: Silinen Üye 2381601
Okumaya üşendim
Geçen bir teknosa elemanı yakaladım diyor ki bunun rami 1gb, s3 gösteriyor. wp 512mbmış kasarmış. Sorsak touchwizden haberi var mı acaba?
Sorsak CM den haberi varmı acaba (S3 ü aşağılamayalım lütfen )
 
Tepkiler: najanaja
Z1 hala 2 bin TL değilmi ya. Biraz ekran kontrastı iyi değilmiş galiba bunla g2 yi çok karşılaştırırlardı onada bak bi
 

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
Geçen bir teknosa elemanı yakaladım diyor ki bunun rami 1gb, s3 gösteriyor. wp 512mbmış kasarmış. Sorsak touchwizden haberi var mı acaba?
yaw sen canın sıkıldımı teknosaya gidip adamların işinemi karışıyon bırak kime ne satarlarsa satsınlar onlar ne anlar bizler onlardan çok daha bilgiliyizdir telefon konusunda ne anlar onlar
Z1 hala 2 bin TL değilmi ya. Biraz ekran kontrastı iyi değilmiş galiba bunla g2 yi çok karşılaştırırlardı onada bak bi
yok kardeş başka model düşünmüyorum lg samsung discovery hepsinin dizayn kötü benim gözümde :9 sadece içi deil dışıda önemli benim için bu konuda en iyi dizayn elbet sony ait bence
 
Tepkiler: The Shadow
Mağazadan başkada almam zaten
 

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
teknosa normal dükkanlardan çok fark oluyo arada yahu kısacası biraz kazık ekran konusunda haklısın z1 biraz dediğin gibi ama çok etkiliyomu fark gösteriyomu o ekran bilmiyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...