Sony Xperia S Oyunları Part 4

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
canaytekin

canaytekin

Üye
    Konu Sahibi
Sony Xperia S Oyunları Part 4



 
  • Beğen
Tepkiler: dadaraz


KayraBey

KayraBey

Üye
:tşk:
 

cliolar

Üye
9mm one x de calismiyor
 
dadaraz

dadaraz

Üye
:tşk:
 
dadaraz

dadaraz

Üye
biraderim 9mm geçersiz lisans hatası verdi, haberin olsun...

(oynayamadım ya şimdi canım sıkıldı...) :hmmm
 
canaytekin

canaytekin

Üye
    Konu Sahibi
bende sorun olmadan oynuyorum baska bi apk paylasırım bugun icerisinde sagol haber verdigin icin
 
dadaraz

dadaraz

Üye
9mm bu sabah çalıştı ama nova 2'de menü ve seçenek ekranları tam ekran çıkmıyor?
 
canaytekin

canaytekin

Üye
    Konu Sahibi
menu ekranları bendede tam cıkmıyor ama oyunu oynuyorum ekran

- - - Eklendi - - -

http://filesear.com/7zmjkxf2tz69/9MM-HD-v1.0.1-_-Gamestouch.net-.apk
9mm linki nova 2 hep oyle dostum bende cok aradım menudede fullscreen olsun dıye ama yok nova 3 ü bekliyorum bnde hele bi cıksın hemen paylascam zaten

- - - Eklendi - - -



- - - Eklendi - - -

ama nova 2 yi oynayabiliyorsun demi bi sıkıntı yok yanı menuden baska ?
 
dadaraz

dadaraz

Üye
9mm ilk yüklediğim şuanda sorunsuz çalışıyor, nova 2'yi daha öncede kurmuştum ama sırf bu yüzden kaldırmıştım (menü tam ekran değil, oyun içi mesajlar tam ekran değil ama oyun normal çalışıyor...) six guns nasıl, başarılımı?
 
canaytekin

canaytekin

Üye
    Konu Sahibi
evet de pek sarmadı beni ics gelsın artık sıkıldım beklemekten
 
geneluye

geneluye

Üye
çok teşekkürler forumda bu kadar uyumlu ve denenmiş oyun bulmak çok zor xD

- - - Eklendi - - -

bu arada normal fruit ninjayı koyar mısınız bir de size mesaj yazamıyorum kutunuz dolu bilginize
 
canaytekin

canaytekin

Üye
    Konu Sahibi
tabi paylasırım

- - - Eklendi - - -

 
geneluye

geneluye

Üye
çok teşekkürler assassin's creed altair's chronicles ve spider man'i de koyabilirseniz sevinirim
iyi forumlar
 
canaytekin

canaytekin

Üye
    Konu Sahibi
bulabılırsem koyarım kardesım
 
geneluye

geneluye

Üye
teşekkürler
 
canaytekin

canaytekin

Üye
    Konu Sahibi
bu arada gameloft yenı bır oyun cıkarıyor spiderman oyunu hos gozukuyor temmuz ucretsız olarak ios ve androide gelecekmıs
[video=youtube;hAma5rlQj80]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hAma5rlQj80[/video]
 
geneluye

geneluye

Üye
bu iyi haber belki 720 p olarak çıkartırlar da böyle peria s htc one x gibi cihalar için ayrıca car.ck.li bulmak için ter dökmeyiz
 
canaytekin

canaytekin

Üye
    Konu Sahibi
insallah ama temmuz 3 te cıkacakmıs biraz bekleteecek

- - - Eklendi - - -

bir tane buldum spiderman ama uyumlu olmadı buluncu konu acarım haberin olsun
 
dadaraz

dadaraz

Üye
insallah ama temmuz 3 te cıkacakmıs biraz bekleteecek

- - - Eklendi - - -

bir tane buldum spiderman ama uyumlu olmadı buluncu konu acarım haberin olsun

bahsettiğin oyun videosunu eklediğin oyunsa eğer hemen bulmalısın birader... :oke:
 
canaytekin

canaytekin

Üye
    Konu Sahibi
yok canım o degıl o oyun temmuz 3 de cıkıcak benm dedegım SpiderMan_Total_Mayhem aslında pek guzel bı oyunda degıl ama bulması da zor son denedıgım de olmadı bosver bu oyunu bence yenı cıkıcak oyunu bekleyelım bnmde hosuma gıttı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt