Sony Xperia güncellendi

AIS

Üye
    Konu Sahibi
Sony Xperia güncellendi
Arkadaşlar Sony Xperia L güncellendi.
 

Invoke

Üye
Minik bir güncelleme, 15.3.A.1.12 yine 4.2.2 herhalde şu söz edilen sorunları çözdüler.


Konu başlığına "Güncelleme" ya da benzeri şeklinde bir tabir eklersen daha hoş olur. Düzenlemeyi bilmiyorsan>> Yeni Forum Yazılımı Hakkında İlk Detaylar
 
Son düzenleme:

Invoke

Üye
Değilem.
 
Tepkiler: fuko08

orxan_92

Üye
Tamam.afedersin)
 
Tepkiler: Invoke

AIS

Üye
    Konu Sahibi
 
4.3 alaydı iyi olacaktı bu kadar çabuk vaz geçti sony
 

AIS

Üye
    Konu Sahibi
Yakında 4.3 güncellemesi gelecekmiş.
 
sanmıyorum geleceğini daha verselerdi sorun giderme güncellemesi ile 4.3ü birleştirip verirlerdi sorunları çözdü Son bir güncelleme ile desteği çekti bence
 

taylan08

Üye
15.3.A.1.14 oldu ve multitouch sıkıntısı devam ediyor
 
15.3.A.1.14 oldu ve multitouch sıkıntısı devam ediyor
bu yenimi? bende uptade canterde gözükmüyor mevcut sürüm 15.3.A.1.12 bendepc com. üzerinden dağıtılmaya başlanmışhelal olsun 4.3 vermedi ama bi ay içinde 2 güncelleme verdi
 

taylan08

Üye
bilmiyorum ne zaman dağıtılmaya başlandı ama ben dün yada önceki gün kurdum pek bir farklılık yok sadece bugfix
edit:yarımyamalak bugfix
 
2gündür dağıtılıyormuş farketmez hiç destek vermeyen firmalarda var
 

taylan08

Üye
adamlar kaç güncellemedir telefonu düzeltemediler.nasıl destek bu?
 
hiç vermemesinden iyi değilmi demekki güncellemeyle düzelicek bi arıza değilbende multitoch sorunu yok senin telefondan kaynaklanan bi sorun olmasınmı?
 

AIS

Üye
    Konu Sahibi
Bende sorun yok.
 
Tepkiler: smartphone007

taylan08

Üye
multitouch ta sıkıntı var resimlerde değil oyunlarda belli oluyor bu güncelleme ile daha iyi gibime geliyor oldu dead trigger 2 veya mc4 gibi oyunlarda deneyin.xda da araştırın multitouch sıkıntısını
 
Tepkiler: smartphone007

AIS

Üye
    Konu Sahibi
Hata varsa ozaman yeniden güncelleme gelecektir. Ama 4.3 güncellemesi hata gidermesinden sonra gelecektir. Çünkü android 4.2.2 hata alıyorsa 4.3 de alır.
 
Tepkiler: smartphone007

taylan08

Üye
4.3 valla zaman kaybı 4.4 gelse çok iyi olacak bu arada yakında cm gelecek bizin telefonlara.
 
Tepkiler: smartphone007

AIS

Üye
    Konu Sahibi
Ne zaman gelicek? Stock rom dan daha iyi cm. Gelirse güzel olur.
 
Tepkiler: smartphone007