Sony Xperia Arc S

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
2.el temiz s2 al kurtul,on numara telefon
 
Tepkiler: MasteLaa

MasteLaa

Üye
Bak ben sana bir şey göstereyim talip
Bu telefon 3.2 inç ve segmenti bile yok o derece yoksun

Ama arayüzünde kasma yok yani benim s2 den bile neredeyse seri Sadece bir örnek bu telefon Arc s ile de aynı durum arayüz hafifliği var anlatabildim mi Mesela donanımı daha güçlü bir telefona Sense at yine kasar ama Tauchwiz kasmaz Şimdi hangi telefon daha iyi oluyor Umarım anlatabildim Sony nin optimize açısından en iyisi Xperia S ve Neo V eskilerden bahsediyorum sadece Arc s in yılından


- - - Eklendi - - -

2. el s2de alabilirim beyler çok kararsızım
O daha iyi olur.
 

bazen arkadaşım arayüzde s3'ten daha seri diyor bende kızdırma beni CyanogenMod 10 4.1.2+Siyah Kernel yükleyip gelirim diyorum

optimize konusunda sony başarılı,amiral gemileri bile adamların çift çekirdek ama 4 çekirdekli telefonlara kafa tutuyorlar
 

MasteLaa

Üye
Çekirdek optimizesi iyi ama güncellemelerde batırıyorlar
 

Kısaca bu..
 
Tepkiler: MasteLaa
arkadaşımda vardı rf2012 oynuyordum 2. maçı yapamıyordum elim yanıyordu kasmıyordu ama aşırı derecede ısınıyordu ekranı ve arka üst kısmı temple runda bile yapıyordu ama kasmıyordu sadece çok aşırı ısınıyordu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...