Sony Firması'nın sırrı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
aLone

aLone

Üye
    Konu Sahibi
Sony Firması'nın sırrı
Bilindiği gibi Sony firması en büyük teknoloji devlerinden.Yaptığı her türlü teknolojik aletin nasıl bu kadar kaliteli olduğunu herkes merak ediyor.İşte bu sırrın çözümü:
Örneğin Sony marka kulaklıkların ne kadar kaliteli olduğunu herkes bilir.Peki ya neden diğerlerinden daha kaliteli...
Bilindiği gibi altın(Au) en iyi iletkenlerden birisi.Sony firması da sesi ileten telleri yaparken içine biraz da altın karıştırıyor.İletkenliği yükselen teller sesi yaklaşık %90 verimle kulaklıklara iletiyor.İşte Sony marka kulaklıkların pahalı olmasının nedeni de tellerin içeriğinde altın bulunması...
 


TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
alıyorum 1 haftada bozuluyor sony kulaklıklar yaw ne kalitesi :ehe
 
aLone

aLone

Üye
    Konu Sahibi
enes yav karıştırma orlarını aaaaaaaa:ehe
 
Bora

Bora

Üye
alıyorum 1 haftada bozuluyor sony kulaklıklar yaw ne kalitesi :ehe

Senin aldıkların 5 TL ya satılanlardandır:ehe

Ben bitane creative Gold almıştım 3 sene önce.Modeli Gold üzerindede Gold yazıyor.Belki altındır değildir bilemiyorum.Ancak 3 yıldır bozulmadı.Ozamanın parasıyla 40TL gibi bir para vermiştim.Bildiğiniz iphone kulaklığı şeklinde.Ayrıca belirteyim.Çok kaliteli bass veriyor.Şimdi bulabilsem 2-3 tane daha alırdım.
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
22 milyon a almıştım orijinal kulakliktı yaw :ehe
 
Bora

Bora

Üye
Şansına küs:ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Çin malı ama hepsi . Sony den çok başım derde girdi. Nokia daha iyi :)
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
bir kulaklık 60 tl :hmmm 200 tl ye kameralı telefon veren sony 60 tl ye kulaklık mı veriyor :hmmm
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
bir kulaklık 60 tl :hmmm 200 tl ye kameralı telefon veren sony 60 tl ye kulaklık mı veriyor :hmmm
Tabiki hayır..Verdigi kulaklık maliyeti taş çatlasın 1tl çünkü cep telefonunun yanında veirlen tüm aksesuarlar en ucuz maliyetle yapılır.Ve asla ayrıyeten aldıgın Kulaklık fiyatı degildir.
Mesala N95 8gb kulaklıgı ve kontrolü yanında geliyor bilyosunuz, onu dışarıdan Nokia Şhoptan almaya kalkıtıgında 50 TL veriyosunuz hayatta bu kulakklık 50 tl etmez .Harici alımlarda Tüm firmalar aksesuarları çok yüksek fiyata satarlar.
Benim kulaklık bozuldugunda (n95 8gb kulaklıgı )ggden orjinalini 30tlye aldım..

he bir şey daha var en iyi kulaklık firması sony degildir.Sony kulaklıkta kötüler sınıfındadır niyemi
Örnegin bir
Sennheiser, Shure, Koss, Grado, jays bunların dünyanın en iyi kulaklık markalarıdır.Sony, philips ve digerleri bunlardan sonra gelir.

Benim almak istedigim bir kulaklık var mesala Sennheiser Cx-500 Mükemmek ötesi bir kulaklık fiyatı 200tl evet fiyatı yüksek ama gerçek ses duymak isteyen bu kulaklıkları alıyor.Düşmesini bekliyorum:ehe
 
ALPARS™

ALPARS™

Üye
sağol.:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt