yattaradinho
Üye
Sony Ericsson Xperia X8 orjinal rom'a dönme?
Arkadaşlar ben Xperia X8 kullanıcısıyım. Telefonuma Android'in 2.3 sürümünü yüklemek istiyorum fakat bir sorum olacak. 2.3'ü yükledikten sonra telefonumu orjinal 2.1'e veya 1.6'ya geri yükleme şansım varmı?(Yabancı forumlardan orjinal rom dosyasını budum)
