Sony Ericsson Xperia X10 Yardım !!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Sony Ericsson Xperia X10 Yardım !!
Arkadaşlar öncelikle hepinizin bayramı mübarek olsun.

Sadede geliyim arkadaşlar Xperia X10 almayı düşünüyorum , bi kaç tane sorum var kullanan arkadaşlar bi yardım etse süper olur.


1.Kamerası nasıl 8.1 MP olarak geçiyor ama gerçekten kaliteli çekim yapıyormu ?

2.Ses performansı nasıl mesela Nokia 5800 Xpress Music le kıyaslarsan ses kalitesi , gücü ne kadar aşağıda kalır veya ne kadar daha kuvvetli ?

3.Kullanımı kolay bi telefonmu daha önce İphone 4 , 5800 Xpress Music , Samsung star gibi telefon kullandım bunlar gibi kolay bi kullanıma mı sahip ?

4.Telefon işletim sistemi ne ? İnternette hızlı ve rahatca dolaşabilirmiyim ?

Arkadaşlar sorularım bu kadar yardımcı olursanız çok sevinirim tekrardan ramazan bayramınız mübarek olsun. Teşekkürler.
 
1. Kamerası mükemmel.
2. Bilmiyorum
3. Kullanımı bence çok kolay. Bi kaç günde alışırsın.
4. Işletim sistemi android. Internette çok rahat dolaşabilirsin.

Not: X10 biraz eskidi; arc, neo gibi modellere bak.
 
    Konu Sahibi
Kardeşim arc düşündüm ama fiyat olarak baya fark var yani bütçe yetmio
 
kardeş bende bişey sorcam android işletim sisteminin symbian işletim sisteminden farkı ne? tşkkrler.
 
kardeş bende bişey sorcam android işletim sisteminin symbian işletim sisteminden farkı ne? tşkkrler.
başlıca farkları şöyle :android işletim sisteminde oyun ve uygulama sayısı çok fazla. Android işletim sistemine sahip bi telefon ile internetten video izleyebilirsin. Donma reset gibi olaylar yok. Sürekli güncelleniyor.Birden fazla firma android kullanıyor....Uzuyor gidiyor liste.
 

reuges

Üye
kardeş x10 a ne kadar para vercen bence onu alcağına neo al daha iyi..!!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...