shadow_170
Üye
-
Konu Sahibi
-
Bize bilgisayarları çöpe attıracaklar arkadaş. Gerçekten çok güzel telefon olmuş.Ama tasarımda bence sınıfta kalıyor Çünkü bu özelliklerde bir telefonun uzay kasa denilebilecek bi tasarımı olmalıydı . Konu içinde ayrıca teşekkürler.
Sony Ericsson un böyle bişey yapabileceği aklıma gelmişti aslında Arc sahte amiral gemisiydi bence ve rakipler için bir tuzak sayılırdı dikkat ederseniz galaxy 2 nin özellikleri sanki Arc a inat yapılmış gibi (örneğin ağırlık Arc'ın 117g GS2 nin 116 gram ve kalınlık Arc'ın 8.7mm GS2 de 8.6 mm).Ama eğer hızlı bir süre içinde bu alet çıkarsa çok fena damgasını vurur bence.Cihazın tek olumsuz bulduğum yanı 4.5 inç olması ekranın sanki biraz daha küçük olsa daha iyi olurdu.
Dediğin bi yönden doğru ama bir yöndende yanlış bu cihaz hemen hemen her konuda 1 numara görünen donanımlarla mesela n8-n9 ile resim çek demişsin ama n9 zaten 8mp ve Xperia ARC da 8mp olmasına rağmen neredeyse n8 kadar iyi çekim yapabiliyodu bide 12MP lik Exmor-R lı bu aleti düşün bideGüzel cihaz donanım çok çok iyi..
Ram harici en iyi diyemeyiz çünkü telefonlardaki overclok bilgisayar gibi çalısmaz ki zaten S2'den sadece 200 mhz hızlı.
Hele hele çift çekirdek olması falan hikaye.Telefonlar için henüz çift çekirdek olayını yasatacak yazılımlar çıkmadı.
Genel olarak harika diyebiliriz ama bana kalırsa en iyi diye bir telefon yok.Çünkü neye göre en iyi ? Atıyorum bu cihaza 2000+ lira para ver 5800 yanında müzik açsın hayran kal.N8-N9 vs. kamerayı açsın hayran kal.İphone menüde gezinsin efektlere hayran kal.Xperia play oyun açsın agzının suları aksın.Kısaca herkesin kendi seçimleri kendisi için en iyi.Bana göre X6 king beyler hastasıyız dedeeeC7 den soguttu beni meret
Haa donanım olarak en iyi olabilir kagıt üzerinde öyle de zaten..
Sony erıcssona hep hayran olmuşumdur. 1.5gb ram mıBenım bilgisayarda bile1 gb varya ayrıca o 12 mp kamerası kesınlıkle çok kalıtelı n8den çok daha kalıtelıdır emın olun.
Up arkadaşlar neden bu kadar az ilgilenen var anlamıyorum ya dünyanın en iyisi diyoruz kimse bakmıyo Nokia bunun 3 de biri bi cihaz çıkarsa milyon kişi bakıyo ön yargılı olmadan bakalım lütfen.
Hala nokia yı savunanlar . Sadece bir kez şu forumu gezinin ya. Bir telefon alırken neden satmayı düşünüyorsun. Telefonu alırken servisine desteğine bakarsın. Çok iyi diye bilinen Nokia bence BERBAT! . Sony Ericsson u 3 yıl kullandım alalı 5-6 sene oluyor söylediklerinin hiç biri olmadı(k700i) . Aynı şekilde kuzeninkinde de hiç bişey yok (k810i+g705). Ha şu aklıma geldi nokia kullanıyorsun 2. elini düşünmen normal ne de olsa aldıktan 1 hafta sonra satmayı düşündün.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?