Sony Ericsson XPERIA arc ( işte yeni Sony Ericsson )

Sponsorlu Bağlantılar

Captain

Üye
    Konu Sahibi
Sony Ericsson XPERIA arc ( işte yeni Sony Ericsson )
İşte yeni Sony Ericsson XPERIA™ arc beklenen telefon
Android işletim sistemine yer verdiği XPERIA X10 gibi modellerle ses getirmeyi başaran Sony Ericsson, bir yandan PlayStation Phone için son hazırlıklarını yaparken, öte taraftan üst seviye ürün gamını yeni modellerle genişletmeye hazırlanıyor. Firmannın 2011 kreasyonundaki en iddialı modellerden birisi olması beklenen XPERIA Arc detaylandı. Daha önce Anzu kod adıyla anılan yeni nesil akıllı telefon, ince ve şık kasasıyla dikkat çekiyor. Resmi tanıtmı henüz yapılmayan telefonun, 125 x 63 x 9 mm boyutlarında ve ince noktasıda kalınlığı 8.7mm'yi geçmediği ifade ediliyor. 4.2-inç büyüklüğünde ve 854 x 480 çözünürlüğünde mineral ekrana sahip olan telefona, 1GHz hızındaki Snapdragon işlmcisi güç veriyor. 8MP çözünürlüğünde kameraya ve EXMOR görüntü yükseltme teknolojisine sahip olan XPERIA Arc, Android 2.3 işletim sistemiyle geliyor.
Kaydettiğinizi görüntüleri HDMI ara birimi üzerinden TV veya monitöre aktarabilen telefonda 1500 mAh kapaisteli pil kullanıldığı bildiriliyor. İlk çeyrekte yani Mart sonuna kadar olan üç aylık dönemde satışa sunulması beklenen XPERIA Arc'ın, XPERIA X10'un ilk çıktığı zamankine benzer bir fiyatlandırma ile çıkması bekleniyor.


:heyo::heyo::heyo:
 
  • Beğen
Tepkiler: 61semih, Trackmania ve Εthnic


Yelomi

Üye
teşekkürler..
 
Εthnic

Εthnic

Üye
gerçekten güzel cihaz.. teşekkürler..
 

Captain

Üye
    Konu Sahibi
Εthnic;3083410' Alıntı:
gerçekten güzel cihaz.. teşekkürler..
rica ederim
evet Sony Ericsson sonuçta :) :oke:
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Çok güzelmiş yaa :D
Teşekkürler
 
alien61

alien61

Üye
bende x10 alacaktım bekleyip bunu mu alsam :P :D

şaka bir yana acaba multi-touch var mıdır ki?
 
Trackmania

Trackmania

Üye
Güzel bilgi için teşekkr ederim.
 

barann79

Üye
tasarım ve fotograf kalitesi harika görünüyor. Tr ye gelsede alsak :)

 
61semih

61semih

Üye
tşk ama Resmi tanıtmı henüz yapılmayan telefonun denılıyor ama tanıtıcı kısa bır vıdeosu var bu nasıl oluyor
 

barann79

Üye
21 Martta Avrupa ülkelerinde piyasaya çıkıyor, nisay yada mayısta türkiyeye gelir herhalde
 
umit0121

umit0121

Üye
valla mart ayından soonra çıkan bütün telefonlar güzel nokia hariç :D
 
silver021

silver021

Üye
4.2inch ekran çok büyük gelir bana ancak bunlarinda alani çok olucaktir eminim. lakin ben 3.3 inch wavedeki ekranli cebi bile elime alirken telefon elimden taşıyor. bu cihazlar hiç ele gelmez ya. cep telefonu demeye bin şahit. ancak özellikleri güzel. galaxy s 2 ye rakip olabilirdi islemcisinde cift cekirdek kullanior olsaydi.
 
hoss

hoss

Üye
telefon budur
 

llorca

Üye
Arkadaşlar merhaba 8 veya 9 gündür arc kullanıyorum tasarımına hayran kaldığım için ve işin içinde sony olduğu için gittim kıydım aldım.

çok açık söylüyorum bukadar uyduruk bir malzeme kalitesi olamaz özellikle ekranı!!!!!

2. gününden iribaren çizilmeye başladı ve şuanda ekran çizik dolu!
6. gününde de bir ölü pikselim oldu!

dün hilal şeklinde arzı endam eden bir çizik daha çizik koleksiyonuma (kılıfında taşıyorum üstelik) dahil oldu.

Malzeme berbat bukadar para verdim markaya güvendim.

ben yaptım siz yapmayın.
yazık günah.

belirteyim allah var çok net bir telefon ve hızlı ama çiziklerde bu netliğikte daha bi göze batıyo. Ekrana her bakışınızda sinir olacağınızın garantisini veriyorum.:off:
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
neden "arc" acaba ismi?:hmmm
 
technoshark

technoshark

Üye
Çok para bea ! ben Bu kadar parayı bu telefona vermem açıkcası :vur
 

Captain

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar merhaba 8 veya 9 gündür arc kullanıyorum tasarımına hayran kaldığım için ve işin içinde sony olduğu için gittim kıydım aldım.

çok açık söylüyorum bukadar uyduruk bir malzeme kalitesi olamaz özellikle ekranı!!!!!

2. gününden iribaren çizilmeye başladı ve şuanda ekran çizik dolu!
6. gününde de bir ölü pikselim oldu!

dün hilal şeklinde arzı endam eden bir çizik daha çizik koleksiyonuma (kılıfında taşıyorum üstelik) dahil oldu.

Malzeme berbat bukadar para verdim markaya güvendim.

ben yaptım siz yapmayın.
yazık günah.

belirteyim allah var çok net bir telefon ve hızlı ama çiziklerde bu netliğikte daha bi göze batıyo. Ekrana her bakışınızda sinir olacağınızın garantisini veriyorum.:off:
1)ekran çiziklerle dolu diyorsun ama o ekran değil ekranın üstünde (dikkatli bakarsan) milimetrik yerleştirilmiş bir ekran koruyucu var çizilen ekran değil isterseniz o koruyucuyu çıkartıp yenisini takabilirsiniz malzeme kalitesi de kötü felan değil ayrıca, arkadaşlarımızı yanlış yönlendirmeyin süper bir telefon :nono:
başka bir forumda bir arkadaş ölü pikselden telefon değiştirdi sizde deneyebilirsiniz
 


Üst Alt