arkadaşım ben yeniyim sitede ama bende aynı telefon var ve bi ara bende de kızıl ötesi sorunu verdı servise verdim 1 ay sonra sıfırını gönderdiler bana yani varsa garantin beklemeden servise git
--------------- Ekleme ---------------
ayrıca yazılım sorunu da olabilir
--------------- Ekleme ---------------
ama sen servise ver garantinvarsa
sıfırı 1 ay sonra alırsın