sony ericsson w700i kızılötesi sorunu yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
emrah baba

emrah baba

Üye
    Konu Sahibi
sony ericsson w700i kızılötesi sorunu yardım
arkadaşlar benim w700i marka telefonum var ve hafıza kartı takılı iken kızıl ötesini açtımda telefon kilitleniyor ayrıca hafıza kartı takılı iken ne bluetoot nede kızıl ötesinden veri alamıyorum ve gönderemiyorum lütven yardım edermisiniz:aman2:
 


emrah baba

emrah baba

Üye
    Konu Sahibi
yokmu bir yardım eden
 

azderen

Üye
arkadaşım ben yeniyim sitede ama bende aynı telefon var ve bi ara bende de kızıl ötesi sorunu verdı servise verdim 1 ay sonra sıfırını gönderdiler bana yani varsa garantin beklemeden servise git

--------------- Ekleme ---------------

ayrıca yazılım sorunu da olabilir

--------------- Ekleme ---------------

ama sen servise ver garantinvarsa
sıfırı 1 ay sonra alırsın
 

adiosbey

Üye
Dostum :box bendede aynı telefon var ama garanti kayıp bu arada arka kapağı kayboldu ne yapabilirim...?
 
batuhan_44

batuhan_44

Üye
hafıza kartını bi değiştirsen
 

OğuzcanAbi

Üye
hafıza kartında virüs olmasın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt