Sony Ericsson mu? HTC mi? Telefon Önerisi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
NoDisconnet

NoDisconnet

Üye
htc kaliteye önem veriyor ona güvenmelisin nokia smsung apple den sonra en güvenilir marka
 


harun22

harun22

Üye
Samsung Galaxy S plus a bakmanı öneririm :)
 
anılbaran

anılbaran

Üye
htc
 
reuges

reuges

Üye
Sony Ericsson Xperia Arc al derim hem havan olur hemde güzel bi telefonun olur..!!
 
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
En iyisi Xperia Neo bence.Grafik kartı ve islemcisi çok iyi.
Htc desire'ın tek artısı ram'i 768 MB
Fiyat performans bakımından da Neo çok üstün.Desire HD 1400 liralardayken.
Xperia Neo 1100 liralarda.Ayrıca Neo'nun tasarımıda cabası.
 
Aleksandar

Aleksandar

Üye
    Konu Sahibi
Xperia Arc ve HTC Incredible S arasında kaldım.
HTC Incredible S hakkında bilgi verebilecek var mı ya da Arc ile kıyaslarsak.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt