Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Sony Ericsson mu? HTC mi? Telefon Önerisi
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
NoDisconnet
Üye
htc kaliteye önem veriyor ona güvenmelisin nokia smsung apple den sonra en güvenilir marka
katılıyorum kalite ve yüksek performans istiyorsan kesinlikle htc almalısın
reuges
Üye
Sony Ericsson Xperia Arc al derim hem havan olur hemde güzel bi telefonun olur..!!
Gökhan_F9
Üye
En iyisi Xperia Neo bence.Grafik kartı ve islemcisi çok iyi.
Htc desire'ın tek artısı ram'i 768 MB
Fiyat performans bakımından da Neo çok üstün.Desire HD 1400 liralardayken.
Xperia Neo 1100 liralarda.Ayrıca Neo'nun tasarımıda cabası.
Aleksandar
Üye
Konu Sahibi
Xperia Arc ve HTC Incredible S arasında kaldım.
HTC Incredible S hakkında bilgi verebilecek var mı ya da Arc ile kıyaslarsak.