Sony Ericsson mu? HTC mi? Telefon Önerisi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Aleksandar

Aleksandar

Üye
    Konu Sahibi
Sony Ericsson mu? HTC mi? Telefon Önerisi
Arkadaşlar yarın yeni bir telefon almayı planlıyorum, Android işletim sistemli, iyi bir kamerası olan ve oyunlarda da sorunsuz HD oyun çalıştırabilen bir telefon arıyorum.
Yaptığım araştırmalar sonucunda Xperia X10, Xperia Arc ve HTC Desire HD arasında kaldım fakat karar veremiyorum.
Her türlü öneri ve bilgiye açığım, bu modeller dışında da öneri alabilirim fakat SE ve HTC olması koşuluyla. Nokia falan düşünmüyorum. Teşekkürler...
 


Kingmortall

Kingmortall

Üye
ben htc desire hd veya htc evo 3d derim alacaksan ikisinden birini tercih etmelisin
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Sony Ericsson Xperia Arc saydıklarının arasında en iyisi. Onu alırsan sıkıntın olmaz.
 
61semih

61semih

Üye
HTC Desire HD
 
Aleksandar

Aleksandar

Üye
    Konu Sahibi
Sony Ericsson Xperia Arc saydıklarının arasında en iyisi. Onu alırsan sıkıntın olmaz.
Ya ben açıkçası Sony Ericsson sempatizanı bi adamım. Fakat başka sitelerde okuduğum yorumlar kafamı karıştırıyo. Biri diyoki Arc daha iyi biri diyoki Neo daha iyi ve yorumlarda sayı açısından eşit gibi. Neo da 320 mb hafıza CPU: 1GHz Scorpion işlemci, Adreno 205 GPU, Qualcomm MSM8255 Snapdragon , Arc'da ise 320 MB,hafıza 512 MB RAM gibi bir özellik farkı var ve açıkçası bu konuya pek hakim olmadığımdan hangisinin daha iyi olduğuna karar veremiyorum. HTC Desire HD modelini de daha yeni incelemeye fırsat buldum.
HTC Desire HD kullanıcıları da performanstan çok memnun fakat şarjın 1gün bile gitmemesinden yakınıyolar :(
 
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
Neo'nun da 512'i rami var.İslemcileri ve gpu'larıda aynı.
Kısaca herseyleri aynı sadece tasarımları farklı seç begen al durumu :D
 
Aleksandar

Aleksandar

Üye
    Konu Sahibi
Anladım. HTC lere yönelmiştim fakat kullanıcılar şarjdan şikayetçi. Sony'ninde şarjı çok gitmez sürekli kullanımda kanımca. Arc - Neo 'nun X10 la arasında çok fark var mı ?
 
  • Beğen
Tepkiler: technoshark
mstf_l

mstf_l

Üye
Desire hd derim ama sarj meselesini bilmiyorum
 
brawo_41

brawo_41

Üye
htc sarjı az gıdıyor ama muthıs telefon dostum bn desıre s aldım 3 gun once cok memnunum
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Anladım. HTC lere yönelmiştim fakat kullanıcılar şarjdan şikayetçi. Sony'ninde şarjı çok gitmez sürekli kullanımda kanımca. Arc - Neo 'nun X10 la arasında çok fark var mı ?
3'ü arasında öyle ahım şahım bir fark yoktur. Xperia Neo 3.7 inch ekrana sahiptir. X10 4 inch, Arc ise içlerinde en büyük ekrana sahiptir 4.2 inch. Bir de X10'da HDMI çıkışı ve ekranında bravia engine yoktur. Bahsi geçen diğer iki modelde HDMI çıkışıyla birlikte ekranlarında bravia engine de mevcuttur.
 
4PuNiSHeR

4PuNiSHeR

Üye
Xperia Arc en iyileri aralarında.
 
fireman87

fireman87

Üye
Xperia ARC se'nin amiral gemisi, tasarım olarakta oldukça şık o kadar parayı gözden çıkardıysan xperia ARC diyorum :oke:
 
Necmati

Necmati

Üye
H igh T ech C omputer :good:
 
NoDisconnet

NoDisconnet

Üye
htc desire hd biraz eskidi.sana htc incdreble s almanı öneririm sense 3.0 a yükseltilebilecek.ve fiyatlarıda aynı ekran kalitesi daha iyi bide tasarım daha iyi.uğraşırsa 900 yl ye bulursun sahibinden.com dan
 
Ocean258

Ocean258

Üye
Lg optimus Black'e de bak derım 1 aydır kullanıyorum.. en ufak bı sıkıntı yasamadım daha.. wifi hızı,ekran kalitesi,tasarımı,on kamerası,nova display ozellıgı şarj süresi ve reaksiyon hızı en one cıkan ozellıklerı bence.. fiyatına gore en iyi smartphonelardan bıtanesı aldıgımı dusunuyorum.. tavsıye edeırm bakmanı. android 2.2 froyo yuklu zaten uygulama ve oyundada sıkıntın olmuyor..
 
technoshark

technoshark

Üye
gerçektende öyle ya, HTC de şarj konusu ilginç acayip derecede az gidiyor :S
 
buket2

buket2

Üye
kesinlikle ikisi arasında htc derim. sony ericsson'a asla yanaşma bence hem kalite hem de servis sorunları yüzünden... şu an en iyi telefonları üreten markalardan biri htc. fiyat biraz pahalı gelirse lg ürünlerinede göz atmanı tavsiye ederim. hem kalite hem de fiyat olarak çok iyi...özellikle optimus black ya da optimus 3d mükemmel telefonlar
 
'Patron

'Patron

Üye
SE arc yada neo :oke:
 
futbol123

futbol123

Üye
htc daha iyi
 
Aleksandar

Aleksandar

Üye
    Konu Sahibi
Fikirleriniz için hepinize teşekkür ederim.SE ve HTC dışında düşünmüyodum fakat son zamanlarda LG Optimus gözüme çok çarpar oldu. 3-5 gün daha iyice düşünmeye karar verdim çünkü alacağım telefonun 3sene falan gitmesini istiyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt