Sony Ericsson Experia Mini Pro Hd Hakkında Yardıma ihtiyacım Var .

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
elmas14

elmas14

Üye
    Konu Sahibi
Sony Ericsson Experia Mini Pro Hd Hakkında Yardıma ihtiyacım Var .
Arkadaşlar bu telefonu almayı düşünyorum . Fakat aklımda birkac soru işareti var , ekranı 3" olarak geçiyor ancak bazı yerlerde 2.6" yazmışlar ekran ölçüleri 320x480 ;

Ayrıca telefonda 1ghz işlemci var , ancak gerek oyun gerek internet gerek mesaj bütün özelliklerini kullanmak istiyorum , bu telefon buna dayanabilir mi , fiyatı da 700 lira civarı , ben yandan qwerty klavyeli olsun istiyorum , son olarak da 600 700 lira arası yandan qwerty kalvyeli telefon önerileriniz var ise yanıtlarını bekliyorum . Şimdiden Teşekkürler.
 


tempestshine

tempestshine

Üye
3.0inç ekrana sahiptir :oke:
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
Onu alana kadar neo v al
 
CorbyW

CorbyW

Üye
Bencedd Neo V al rahat et. Ekran filan çok küçük
 
elmas14

elmas14

Üye
    Konu Sahibi
Yanıtlarınız için teşekkür ederim , neo v de muhteşem bir cihaz ancak mini pro bile bütcemi zorlarken onu almama imkan yok :( ancak 600 700 liraya qwerty klavyeye sahip baska cihazlar önerirseniz daha iyi olacak benim için :) .
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
eee almassan dayakmı atacaklar bence sabret 2 ay sora yaz sezonuna girerken piyasa diner daha yeni cıktı ben olsam 3-4 sene kullancağım telefonu 2 ay daha beklerim neo v yi 2 ay sora o parayla alabilirsin hem bekleyince senn için anlamı olur ve o zamana kadar android 4.0 da gelir hali hazırda kullanırsın unuttma insan sınırlarını kendi koyar kendini kısıtlamanın anlamı yok bekle beni dinle pişman olmassın ben n8 içi 1,5 ay beklemiştim 2 ay sora pessimist demişti dersin şimdi şöle düşün 700 liraya mini aldın ve 2 ay sora adamın biri neo v aldı aynı fiyata ve onla senn elindeki özellik ve üstünlük farkıdağ kadar olacakbeni dinleyen kimse daha pişman olduğunu sölemedi
 
  • Beğen
Tepkiler: hsynkckygcı@ ve Narutodth
gurcu_selim

gurcu_selim

Üye
Dstum cumartesi günü Neo V aldım vatan bilgisayardan.Normal fiyatı 799Tl iken %25 imdirim kampanyası ile 725'e aldım.Vatan bilgisayar zaman zaman yapıypr bu kampanyayı.Takip et ve çıktığı zaman 725'e al derim.Kesinlikle pişman olmazsın
 
hoss

hoss

Üye
hafta sonu vatan da indirime giriyo telefonlar xperia mini pro hafta sonu 636 tl idi tavsiye ederim iyi telefon
 
elmas14

elmas14

Üye
    Konu Sahibi
Baska Fikri Olan arkadaşlar yokmu acaba :(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

ugur1000
Cevap
1
Görüntüleme
980
iizzz
YENİÇeri1362
Cevap
3
Görüntüleme
3K
Türe
ANIL
Cevap
75
Görüntüleme
6K
15097


Üst Alt