elmas14
Üye
Sony Ericsson Experia Mini Pro Hd Hakkında Yardıma ihtiyacım Var .
Arkadaşlar bu telefonu almayı düşünyorum . Fakat aklımda birkac soru işareti var , ekranı 3" olarak geçiyor ancak bazı yerlerde 2.6" yazmışlar ekran ölçüleri 320x480 ;
Ayrıca telefonda 1ghz işlemci var , ancak gerek oyun gerek internet gerek mesaj bütün özelliklerini kullanmak istiyorum , bu telefon buna dayanabilir mi , fiyatı da 700 lira civarı , ben yandan qwerty klavyeli olsun istiyorum , son olarak da 600 700 lira arası yandan qwerty kalvyeli telefon önerileriniz var ise yanıtlarını bekliyorum . Şimdiden Teşekkürler.
Ayrıca telefonda 1ghz işlemci var , ancak gerek oyun gerek internet gerek mesaj bütün özelliklerini kullanmak istiyorum , bu telefon buna dayanabilir mi , fiyatı da 700 lira civarı , ben yandan qwerty klavyeli olsun istiyorum , son olarak da 600 700 lira arası yandan qwerty kalvyeli telefon önerileriniz var ise yanıtlarını bekliyorum . Şimdiden Teşekkürler.

ancak 600 700 liraya qwerty klavyeye sahip baska cihazlar önerirseniz daha iyi olacak benim için
.