Sony, 2014 MWC’de Xperia Z2′yi tanıtabilir

Sponsorlu Bağlantılar

ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Sony, 2014 MWC’de Xperia Z2′yi tanıtabilir
Sony’nin yeni amiral gemisini Mobil Dünya Kongresi’nde tanıtacağı belirtiliyor.

Son yıllarda akıllı telefon modelleri ile ön planda yer alan markalardan biri olan Sony, gelişen teknolojiye uyumlu yeni akıllı telefon modelleri ile ürün yelpazesini genişletmeye devam ediyor.



Geçtiğimiz Eylül ayında Z1 adını verdiği amiral gemisini resmi olarak duyuran Japonya kökenli teknoloji devi, şimdi de yeni amiral gemisinin hazırlıkları içerisinde. “Sirius” kod adı ile hazırlıklarına tüm hızıyla devam edilen modelin Xperia Z2 adı ile sunulacağı düşünülüyor.

2014 Mobil Dünya Kongresi’nde resmi olarak tanıtılması beklenen yeni amiral gemisinin 5.2 inç büyüklüğünde olduğu belirtilmekte. 20.7MP arka kamera ve 3700mAh bataraya ya sahip olacak olan Z2′nin aynı zamanda 2560×1440 piksel çözünürlüğünde ekrana sahip olduğu iddia edilmekte.

RAM açısından bakıldığında ise en az 3GB RAM ile geleceği tahmin ediliyor.

Cihazın detayları ve resmi olarak herhangi bir açıklaması henüz Sony tarafından yapılmış değil. Şubat ayı içerisinde gerçekleştirilecek olan 2014 MWC öncesinde detaylar basında yer almaya devam edecektir.

Sony, 2014 MWC’de Xperia Z2′yi tanıtabilir
 
Invoke

Invoke

Üye
Hiç sanmıyorum 3GB Ram ile geleceğini, şişirme rakamlar. Belki 2K bile olmaz ekran. Ki olmasın zaten gereksiz. Ses kalitesini ve yüksekliğini artırsın, boşlukları azaltsın, daha kaliteli panel kullansın kafi.
 

Benzer Konular



Üst Alt