ben samsung stardan ayarları yapmak için mesaj attım.telefonunuz uygun değil diye mesaj geldi.sonra internetten yapmaya çalıştı türkcellin sitesindeki listede telefonum çıkmadı.s5200 çıktı ama star yoktu.ben de s5200 olarak ayarladım e yapılandırma için mesaj geldi.bir parola falan da sormadan yaptım.benim hattım faturalı o yüzden girmekten çekindim.müşteri hizmetlerini aradığımda telefonumun uygun olmadığını söyledi.ama arkadaşımın hattında -30 ile girdik.gayet güzelce çalıştı.şimdi kendi hatımdan girmek istiyorm ama faturalı olduğu için ücretlendirme bilgisinden haberim de yok.yardımcı olursanız sevinirim.bi iki kere kendi hattımdan girdim ama hemen çıktım.ben kampanyadan yararlanabilir miyim?