Songarc Oyunu Mağazada Şuan Ücretsiz

  • 2 Ekim 2013
  • 816 Okunma
  • 12 Cevap

  1. Son düzenleme: 2 Ekim 2013
  2. hemen yapıştım nerde beleş oraya hemen yelleş p:)
     
  3. Ben oyunu çok sevdim gerçektende boyle giderse uykusuz kalıcam
    :ehe
     
  4. OozyStaw ve sebahattinART bunu beğendi.
  5. Guitar hero gib bişey galiba
     
  6. çok iyi tşkler bekliyordum bu oyunu ...
     
  7. Benim hoşuma gitmedi.guitar heroda mesela siz bastıkça muzik çalıyo.bunda bassanızda basmasanızda muzik çalıyor arkada zaten:S
     
  8. :tşk:
     
  9. keşke müzik bastıkça çalsa sen bassanda basmasanda çalıyor o iyi olmamış ama fena değil :smdance:
     
  10. Aynen dediğiniz gibi olsa mesela biz bastığımız an davul sesi gelecek yada gitar sesi mesela anlık olsa daha iyi olurdu sanki ama neyse buda iyi :D
    Ben bir tane sheet yaptım. Duman-haberin yok ölüyorum parçasını bakalım Türkçe şarkıları oyuna katmaya çalısıcam dün gece uyuya kalmısım :D
    ---
    Düzenledim abi kusuruma bakma :blush:
     
Yüklüyor...
21/11/2018 - 23:39