Son Tuğra V1.1 OFW Edition | 5800, C5-03, 5235 | Mükemmel HIZ + Stabillik | 25 Eylül 2012

Sponsorlu Bağlantılar

mat42

Üye


dahili bileşen hatası alan vardı sertifika sorunu yoktu .s hard format filan attımı acaba arkadaş


----------Eklendi @ 09:44:21 ---------- Yazıldı @ 09:35:52 ----------



win7 kullanıyosan bu sorun normal win7 jafı düzegün desteklemiyor cfw yüklemeyi xp yükklü pcden yap bence kolay gelsin

win7 32 bit mi 64 mü ben de 64 te yapamadım 32 de oluyor
 


pitbull16

pitbull16

Üye
benimde 32bit daha önce çalıştırdım açılırken hata veriyodu tamam deyip açıodum sonra format attım kurdum çalışmadı çalışmadı derken not found hatası verdi telefonu görmedi bende uğraşmadım 2. işletim sistemim xpdi ona kurdum jafı açılışta hata bile vermeden direk çalışıyor maşallah :D
 
doa64

doa64

Üye
Arkadaslar Bnm 5800 Red Cep Telefonum Var.Bn HIZ+GORSELLIK istiyorum hangi dosyalari indirecegim.Baya karisik oradaki dosyalar.Ve Onereceginiz CFW nin ram miktarini yazarmisiniz.
 

gkhn321

Üye
Arkadaslar Bnm 5800 Red Cep Telefonum Var.Bn HIZ+GORSELLIK istiyorum hangi dosyalari indirecegim.Baya karisik oradaki dosyalar.Ve Onereceginiz CFW nin ram miktarini yazarmisiniz.
sole solim sana suan en iyisi rambonun ki 48mb ram gozukuor uygulamalarinda baya bi program olmasina ragmen pitbulunki 38 anilinki 42 ama soyle bise eksikler var rambonunkinde ovi magazaya baglanmior ve web tarayicida wap la baglan gorunmuor pitbulunkinde ayri bi sorun var anilinkinde dosya yöneticisinden mzg actgnda geri yaptgnda menuye atior hangisini istiosan sen indir bunlara göre
 
anılbaran

anılbaran

Üye
Arkadaslar Bnm 5800 Red Cep Telefonum Var.Bn HIZ+GORSELLIK istiyorum hangi dosyalari indirecegim.Baya karisik oradaki dosyalar.Ve Onereceginiz CFW nin ram miktarini yazarmisiniz.

hız istiyosan cpu modlu cfw lere bakabilirsin benimkinde cpu modu var. Ama şarjın nasıl gider bilemem dün biri 3 gün gittigini yazmış.hem hız hem uzun pil aynı anda gitmiyor.pitbul16 nın cfw sinde pil modu var onu yuklersen şarjın daha iyi gider .ama ondada cpu modu yok çünkü ikisi çakısıyor.konudaki video ları izle benim cfw nin performans incelemesi yaptıgım videoya bak.orda ram degerlerini görürsün zaten.Yani karar senin :oke:
 

gkhn321

Üye
hız istiyosan cpu modlu cfw lere bakabilirsin benimkinde cpu modu var. Ama şarjın nasıl gider bilemem dün biri 3 gün gittigini yazmış.hem hız hem uzun pil aynı anda gitmiyor.pitbul16 nın cfw sinde pil modu var onu yuklersen şarjın daha iyi gider .ama ondada cpu modu yok çünkü ikisi çakısıyor.konudaki video ları izle benim cfw nin performans incelemesi yaptıgım videoya bak.orda ram degerlerini görürsün zaten.Yani karar senin :oke:

way anilbey birisi yapti bizi :D
 
anılbaran

anılbaran

Üye
ev ekranı dolu iken ram miktarına bakarsan anlarsın :oke:

----------Eklendi @ 12:26:05 ---------- Yazıldı @ 12:12:53 ----------

sole solim sana suan en iyisi rambonun ki 48mb ram gozukuor uygulamalarinda baya bi program olmasina ragmen pitbulunki 38 anilinki 42 ama soyle bise eksikler var rambonunkinde ovi magazaya baglanmior ve web tarayicida wap la baglan gorunmuor pitbulunkinde ayri bi sorun var anilinkinde dosya yöneticisinden mzg actgnda geri yaptgnda menuye atior hangisini istiosan sen indir bunlara göre
42 yapmayı nasıl başardın sanırsam telefonu zorlucak ayarlar kullanıyon :D
 

gkhn321

Üye
valla oleydi :D suan rambonun cfw deyim biraz sorun var ins gelince kendi bi cozum bulcak
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Anıl-Ümit-Furkan üçümüzünde CFW sini deneyip hataları bulduğu için gkhn321 arkadaşımıza teşekür ediyorum :).
 

gkhn321

Üye
rica ediyorum da snn cfw deki sornlarin cozumu yamasi vs varsa kursak yani :D yoksa anilinkine donecem :D

----------Eklendi @ 12:49:01 ---------- Yazıldı @ 12:44:10 ----------

dier surume duzeltilir gibisinden bise diceksen hemen anilinkine gecim :D
 
Silinen Üye 440290

Silinen Üye 440290

Kapalı Hesap
yeni çıkacak olan cfwye güç tasarruf modu ekler misiniz
 

gkhn321

Üye
ayriyeten anil sana bi sorum var snn klasorun icindeki gps i direk tel i baglayip bn c sine atiorm sorun olmaz dimi
 
de_la_vega_66

de_la_vega_66

Üye
bende rambonun fwdeyim şu an. Aslında güzel. Benim için eksiklikleri anna ikon, geniş msj yazma ekranı veeee sürekli basınızi ağrıttigim internet telefonu :D bunların dışında gayet güzel. Pitbull arkadaşımizin eğer internet telefonunu yeni versiyona eklemesine musade edilirse muhtemelen ona geri dönerim. Beyler Hakkınızi nasıl oduycez hiç bilmiyorum yeminle :)
 
doa64

doa64

Üye
ben en iyisi betanin bitmesini bekliyem
 

karizmamb

Üye


dahili bileşen hatası alan vardı sertifika sorunu yoktu .s hard format filan attımı acaba arkadaş


----------Eklendi @ 09:44:21 ---------- Yazıldı @ 09:35:52 ----------



win7 kullanıyosan bu sorun normal win7 jafı düzegün desteklemiyor cfw yüklemeyi xp yükklü pcden yap bence kolay gelsin

gece sabah 4 e kadar uğraştım. xp sp3 yüklü pc denedim gene aynı hatayı aldım. ???

----------Eklendi @ 13:00:32 ---------- Yazıldı @ 12:59:09 ----------

win7 32 bit mi 64 mü ben de 64 te yapamadım 32 de oluyor
win 7 32 bit ama xp sp3 ilede olmadı. aynı hatayı aldım.

----------Eklendi @ 13:02:04 ---------- Yazıldı @ 13:00:32 ----------

bnmkide win 7 32 bit ama http://www.maxicep.com/modifikasyon-araclari-bilgi/jaf-cozumleri-316551.html burdan gerekli seyleri aldiktan sonra calisti hatasiz yani

yaf çözümlerinden bir zip dosya indirdim içerisinden 4 dosya çıktı jaf içerisine attım. jaf açmada sorun yok ama en sonda not found hatası geliyor gene.
 

gkhn321

Üye
anilin cfw ye dondum suan anil bi sorunla daha karsilastim telefona bn soyle format atiorm*#7370# ile bazen ne arma nede baglanti var ama soyle dior etkin baglanti ve aramalari kapatn ole deneyin bunu da solim ddm :D

----------Eklendi @ 13:03:45 ---------- Yazıldı @ 13:02:31 ----------

gece sabah 4 e kadar uğraştım. xp sp3 yüklü pc denedim gene aynı hatayı aldım. ???

----------Eklendi @ 13:00:32 ---------- Yazıldı @ 12:59:09 ----------


win 7 32 bit ama xp sp3 ilede olmadı. aynı hatayı aldım.

----------Eklendi @ 13:02:04 ---------- Yazıldı @ 13:00:32 ----------



yaf çözümlerinden bir zip dosya indirdim içerisinden 4 dosya çıktı jaf içerisine attım. jaf açmada sorun yok ama en sonda not found hatası geliyor gene.

ekran goruntusu yollarmisn
 

karizmamb

Üye
benimde 32bit daha önce çalıştırdım açılırken hata veriyodu tamam deyip açıodum sonra format attım kurdum çalışmadı çalışmadı derken not found hatası verdi telefonu görmedi bende uğraşmadım 2. işletim sistemim xpdi ona kurdum jafı açılışta hata bile vermeden direk çalışıyor maşallah :D

benim pc dede iki işletim sistemi var. xp sp3 olanıda denedim olmadı. (o işletim siteminde c:prog files....RM-356 klasörünü kendi oluşturmuştu ve içerisinde kurulum dosyaları vardı, ben atmamışkım. onları silip indirdiğim 6 adet core ve roft2 dosyalarını kopyaladım) olmadı.
 
anılbaran

anılbaran

Üye
ayriyeten anil sana bi sorum var snn klasorun icindeki gps i direk tel i baglayip bn c sine atiorm sorun olmaz dimi

sorun olur. Xplore ile at dostum

----------Eklendi @ 13:06:49 ---------- Yazıldı @ 13:04:56 ----------

delirecem o sorun degilki net baglantını kapat öyle yapcan üstelik videodaki gibi format at ;)
 

karizmamb

Üye
anilin cfw ye dondum suan anil bi sorunla daha karsilastim telefona bn soyle format atiorm*#7370# ile bazen ne arma nede baglanti var ama soyle dior etkin baglanti ve aramalari kapatn ole deneyin bunu da solim ddm :D




ekran goruntusu yollarmisn


ekleyemedim ekran görüntüsünü hata verip sayfadan atıyo
 


Üst Alt