Son Tuğra V1.1 OFW Edition | 5800, C5-03, 5235 | Mükemmel HIZ + Stabillik | 25 Eylül 2012


garanti veremem
 
emre354 buyur

----------Eklendi @ 20:42:23 ---------- Yazıldı @ 20:41:25 ----------

videodaki gibi flash atman lazım

----------Eklendi @ 20:50:08 ---------- Yazıldı @ 20:42:23 ----------

emre354 nasıl peki gönderdiim 2. Uygulamada yuklendi dimi
 

ihsanca

Üye
anılbarın fw sine her türlü uygulama şu an sorunsuzca yükleniyor herhangi bir hata vermeden
 

Ne oldu cfwyi upload ettin mi _?

Videodaki gibi flashladım sonuç aynı.Bu arada 2. uygulama yüklendi.anılbaran peki sen bu uygulamaları nasıl böyle yapıyorsun bir yöntem varsa bizde yapalımda her unsigned uygulamada seni rahatsız etmeyelim.
 

daha etmedim açılış kapanış ekranını değiştirmeye çalışıyorum tam ekran olmuoy resim .s
 

meslek sırrı diyelim bu cfw yı kullandıgın sürece rahatsız edebilirsin
 

gkhn321

Üye
Bu modlarda galiba anılbaran da vardı ama ben yinede bazı üyelerinde fikirlerini öğrenmek isterdim .

bn 3 unude denedim ve anilinkini kullaniorm anil sendende bi ricam var msj yzma yeri frkanın ki gibi olursa daha ii olr tepki suresi 0 in altinda cnku
 


daha etmedim açılış kapanış ekranını değiştirmeye çalışıyorum tam ekran olmuoy resim .s

Daha onu ayarlamadıgına göre uploadada başlamamış demekki uzun sürecek sorun değil bekleriz =)
meslek sırrı diyelim bu cfw yı kullandıgın sürece rahatsız edebilirsin

Aslında illaki installserver.exe ye gerek yok bende sertifikalar var ama hep onları bir uygulamadan sertfikalayıp yüklemek zorundayım FreeSigner bunun daha kolay yolu var mı acaba ? Birde artık ben hiçbir internet sitesinden sertifika alamıyorum hiçbiri vermiyor opda hele 3 ay önce imei verdim hala sonuç yok başkada bir site bulamadım var mı buna çözüm kardeşim ? Bir sorum daha bu sürüklemeli tuş kilidini ben sevmiyorum bunu nasıl c5 tuş kilidi yapabilirim pitbull16nın cfwsinde vardı c5 tuş kilidi mesela telefon şarj olurken hep yeşil ışık yanık duruyor felan çok hoşuma gidiyor bunları nasıl elde edebilirim.Rofs2 ye 2 tuş kilidi atsam karışır gibi geliyor.Neyse senden cevap bekliyorum.
 
Arkadaşlar bende Anıl'ın cfw si yüklü ve hiçbir uygulamayı kurarken hata almadım.
 

gkhn321

Üye


Burada zip dosyasının içinde NDrive var işte dosya budur .

Ndrive bos Garmin hem hizli hemde daha ii benden sana tavsiye

----------Eklendi @ 21:51:13 ---------- Yazıldı @ 21:48:59 ----------

almaman lazım baska hangileri var link atarmısın aldıklarını

bnde anilin cfw kullaniorm yuklemesi en zor olan TTpod var mzq player onun 4 beta unsigned i yukledim sorun cikmadi sorun sende emre kardesim
 

sertifikaladıın uygulamalar biraz sorun çıkartabilir söyleyim. Sertifika veren yer kalmadı zaten. Kilid konusuna gelince ;yeşil ışık yanması sorun aslında yani ümit attgı ışık modundan kaynaklanıyor.kılıtle alakası yok. Demek c5 kilidi istiyosun hımm tabi herkes sevmeyebilir bu dogal bir şey.Ümitinkisi c5 kilidi var istersen onu yükle c5 kilidini rofsa atınca karışırmı bilemicem en iyisin kilit konusuna 3 gün sonra tekrar bi hatırlat derim
 
Ndrive bos Garmin hem hizli hemde daha ii benden sana tavsiye




bnde anilin cfw kullaniorm yuklemesi en zor olan TTpod var mzq player onun 4 beta unsigned i yukledim sorun cikmadi sorun sende emre kardesim

Sorun bende diyorsunuz bende olabilirde dediklerinizi uyguluyorum hata sonuç hüsran oluyor.Bu arada NDrive boş diyorsun biliyorum ama Garminde bir hız farkı göremedim Birde GARMİNde en önemli nokta haritayı geziyorum program donuyor kapanıyor bunu 2 telefonda denedim kendim gördüm donma hatası hala ortadan kalkmamış.Başka bu hatayla karşılaşanlarda var ayrıca.
 

gkhn321

Üye

bana garmin versionu solermisin ? bide haritani ?
 

bana görede ovı maps işimi görüyor yani herkes istediini kullanabilir arkadaşlar
 

Okey hatırlatırım.Bu arada Ümitin FW yi yükleyebilirim ama birinde Görsellik Diğerinde yani seninkinde hız felan ön plana çıkıyor =) Bu arada biraz bakabilirmisin herhangi bir sertifika veren site ? anlaşıldı ben installserver ile sorunum geçmeyecek.Tek çözüm sertifika veya birinin benimle beraber benim telefona FW atmamız.

----------Eklendi @ 22:01:32 ---------- Yazıldı @ 22:00:19 ----------

bana garmin versionu solermisin ? bide haritani ?
tam bilmiyorum son versiyondu galiba neyse boşverde sen iyi dediğin garmin versiyonunu veya linkini felan verirmisin indirip deneyeyim.
 

Maynard

Üye
rambonun 5230 cfw sinde müzikçalarda
oluşturduğum playlistleri silemiyorum. Menüye
dönüyor. Düzeltme şansımız var mı?
 

gkhn321

Üye

bn onceden indirmistim bi arastirim doncem sana
 
upload başlattım. ama ram sorununa bişey yapmadım bilginiz olsun