Son Tuğra | Symbian^3 TURBO! V6.2 C6v40[v52]Hızlı & Stabil & Sorunsuz(10.09.2011)By ~N.A.W.Y~

Sponsorlu Bağlantılar

bluemai

bluemai

Üye
peki bu arkadaşlar fw sahibinin paylaşmadığı bir proyu nasıl oluyor da vizyona koyuyorlar biz telefonu öpücük karşılığnda mı aldık acaba bi sorarmısınız çanakkale li kardeş?..
 


selamkenk14

Üye
Undertaker kardeş bu latino cfwsindeki symbian^3 temasını bana atarmısın hiçbiryerde bulamadım
 
alperenoz87

alperenoz87

Üye
Kardeşim bende C-6 Alcam Da Senn Verdigin uygulamayı indirirsem menü aynı bunun gibimi olcak

 

selamkenk14

Üye
teşekkürler kardes linki attığın için ama yüklerken bir hata verdi yüklenemiyor bu dahili bir bileşen diye nasıl yüklücem ben bunu?!!!
 
rckay

rckay

Üye
o zaman o tema telin kendisinde vardır zaten bir kontrol et :oke: olmayada bilir bir ihtimal :ehe
 
Metalurjist19

Metalurjist19

Üye
teşekkürler kardes linki attığın için ama yüklerken bir hata verdi yüklenemiyor bu dahili bir bileşen diye nasıl yüklücem ben bunu?!!!

sound wave red teması varsa telinizde alırsınız 2 sinden birini kullanmanız lazım
 
Swisyn

Swisyn

Üye
peki bu arkadaşlar fw sahibinin paylaşmadığı bir proyu nasıl oluyor da vizyona koyuyorlar biz telefonu öpücük karşılığnda mı aldık acaba bi sorarmısınız çanakkale li kardeş?..
Arkadaşım fwyi kurup kurmamak senin insafiyetine kalmış, kimse senin boğazından sıkmıyor bu fwyi kuracaksın diye öyle değilmi?
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
peki bu arkadaşlar fw sahibinin paylaşmadığı bir proyu nasıl oluyor da vizyona koyuyorlar biz telefonu öpücük karşılığnda mı aldık acaba bi sorarmısınız çanakkale li kardeş?..

diyecek birsey bulamiyorum!.
 

bertek

Üye
şimdiye kadar bir sürü denedim bu fw mükemmel 0 eksik bana göre ve 0 hata eline sağlık 5800 a v60 gelsin iddia ediyorum bu fw den iyi olamaz.
2 gündür karıştırmadığım yeri kalmadı şaşırdım cidden hata yok eksik yok
arkadaşım süpersin her zaman takipçinim artık

teşekkürler
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
:):):):)
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
şimdiye kadar bir sürü denedim bu fw mükemmel 0 eksik bana göre ve 0 hata eline sağlık 5800 a v60 gelsin iddia ediyorum bu fw den iyi olamaz.
2 gündür karıştırmadığım yeri kalmadı şaşırdım cidden hata yok eksik yok
arkadaşım süpersin her zaman takipçinim artık

teşekkürler

v60 gelmez merak etme :evet:
 

ciddibildircin

Üye
Merhaba,
Sürümünüzü indirdim ve kulanıyorum, bazı ufak hatalar var ancak yazma sebebim bunlar değil.
Sürümüzünü modifiye etmek için ROFS2 dosyasını NFE ile açtığımda dosyalarda bazı virüsler bulundu.
Virüs uyarılarını ve uyarı verilen dosyalardan ikisinin içinde yazanların ekran görüntülerini ekte gönderiyorum.
Resimlerde görüldüğü üzere 4 adet HTML dosyasında HTML/Iframe.B.Gen isimli bir virüs bulunduğuna dair uyarı aldım.
bu 4 dosya şunlar:
1 - DevIcon.fil dosyasının içerisindeki feeds_view_template.html
2 - 2001a928 dosyasının içerisindeki footer_template.html
3 - 2001A94D dosyasının içerisindeki chatui.html
4 - mobilesearch dosyasının içerisindeki empty.html
ilk iki html dosyasının içine baktığımda adresli bir web sitesinin yazılı olduğunu gördüm
Google'a bu adresi yazdığımda ise çeşitli virüs, saldırı, malware bilgileri bulunduğunu gördüm.
Diğer iki dosyanın içine bakmaya gerek duymadım.
Uzun lafın kısası, sürümünüzde virüs bulunduğunu düşünüyorum ve konuyla ilgili görüşlerinizi paylaşmanızı rica ediyorum.





 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
kardeş onlar virüs değil bazı antivirüsler onları virüs olarak algılıyor ama merak etme korkulacak birşey yok:oke: (bende kaspersky var oda alarm veriyor nfe yi açmadan önce antivirüsü kapatıyorum problem falan kalmıor:oke:
 

ciddibildircin

Üye
Merhaba,
Bahsettiğim sorun NFE ile ilgili olan sorun değil.
Antivirüs programlarının pkey'i ve bazı mod yazılımlarını "tehlikeli olabilecek uygulama" olarak gördüğünü biliyorum ve o uyarıları zaten dikkate almıyorum.
Size gönderdiğim resimlerdeki hatalar ise sizin sürümünüzün ROFS2 dosyasının içindeki dosyalarla ilgili
İçlerindeki adresini nasıl yorumluyorsunuz?
Bu adresi google ile aratırsanız böyle bir adres olmadığını göreceksiniz.
Bunun yanı sıra bu adresle ilgili pek çok virüs, saldırı, malware bilgileri bulacaksınız.
Sizden bunlarla ilgili yorum bekliyorum, sonuçta ROFS2 dosyasını hazırlayan sizsiniz.
 
bluemai

bluemai

Üye
Arkadaşım fwyi kurup kurmamak senin insafiyetine kalmış, kimse senin boğazından sıkmıyor bu fwyi kuracaksın diye öyle değilmi?

arkadaşım eğer senin bu işten anladığını düşünseydik bize bi güven hissettirebilseydin misal aldığın teşekkür olsun, konu adeti olsun, mesaj sayısı olsun direk indirip yüklerdik senin modladığın uygulamayı sorgulamazdık; ki benim yazdığım mesaja ilk atlamayı göze alan balık maşallah yine siz olmuşsunuz.. biraz nazik olalım lütfen soru sormak bizim ne kadar hakkımız ise cevaplamayı bilmek de bir o kadar sizlerin vazifenizdir bence..
saygılar..
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Merhaba,
Bahsettiğim sorun NFE ile ilgili olan sorun değil.
Antivirüs programlarının pkey'i ve bazı mod yazılımlarını "tehlikeli olabilecek uygulama" olarak gördüğünü biliyorum ve o uyarıları zaten dikkate almıyorum.
Size gönderdiğim resimlerdeki hatalar ise sizin sürümünüzün ROFS2 dosyasının içindeki dosyalarla ilgili
İçlerindeki adresini nasıl yorumluyorsunuz?
Bu adresi google ile aratırsanız böyle bir adres olmadığını göreceksiniz.
Bunun yanı sıra bu adresle ilgili pek çok virüs, saldırı, malware bilgileri bulacaksınız.
Sizden bunlarla ilgili yorum bekliyorum, sonuçta ROFS2 dosyasını hazırlayan sizsiniz.

Kardeş fw yi hazırlayan ben değilim . bense fw ye yalnızca evrim geçirttim:ehe
o sitede nedir neyin nesidir bilmiyorum ama denedim şuan bana zararsız gibi geldi...:hmmm

arkadaşım eğer senin bu işten anladığını düşünseydik bize bi güven hissettirebilseydin misal aldığın teşekkür olsun, konu adeti olsun, mesaj sayısı olsun direk indirip yüklerdik senin modladığın uygulamayı sorgulamazdık; ki benim yazdığım mesaja ilk atlamayı göze alan balık maşallah yine siz olmuşsunuz.. biraz nazik olalım lütfen soru sormak bizim ne kadar hakkımız ise cevaplamayı bilmek de bir o kadar sizlerin vazifenizdir bence..
saygılar..

konumda olay istemiyorum ulen:D
 

ciddibildircin

Üye
Symbian Latino'nun hazırladığını biliyorum, oradan indirdiğim fw dosyasını açıp tarattım ve herhangi bir uyarı almadım, uygulanan modifikasyonlarla alakalı olduğunu düşünüyorum.
Şu an araştırıyorum, bir bilgiye ulaşırsam paylaşırım.
 
Swisyn

Swisyn

Üye
arkadaşım eğer senin bu işten anladığını düşünseydik bize bi güven hissettirebilseydin misal aldığın teşekkür olsun, konu adeti olsun, mesaj sayısı olsun direk indirip yüklerdik senin modladığın uygulamayı sorgulamazdık; ki benim yazdığım mesaja ilk atlamayı göze alan balık maşallah yine siz olmuşsunuz.. biraz nazik olalım lütfen soru sormak bizim ne kadar hakkımız ise cevaplamayı bilmek de bir o kadar sizlerin vazifenizdir bence..
saygılar..
O fwyi kendim için 4x4 yaptım arkadaşım, önceki postlarda biri upload etmek çok zor bir iş dediği için uyk4n'ın konusunda bulunan 4x4 mod dosyasını indirdim ve undertaker arkadaşımızın yaptığı fwyi nfe ile unpack ederek içerisine ettım ve tekrardan repackladım ve uploadladım. Yani burada anlayacağın ben burada ne kimsenin güvenini kazanmak için nede herhangi birine özel olarak uploadlamadım buna sende dahilsin. Kullanıp kullanmamak, indirip indirmemek kişinin insafiyetine kalmış birşey ki buna yorum yazmanıza gerek bile yok, indirmek istemiyorsanız neden söyleme gereği duydunuz merak ettim, şahsen linki gözardı ederek diğer yorumları okuyabilirdiniz. Lütfen gereksizcesine konuyu saptırmayalım.
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar yeni versiyon hazır ama imzamdaki nedenden dolayı uploadlayamıyorum:S:(
 


Üst Alt