Allah Rahmet eylesin , Ailesine Sabır diliyorum.
Bu ş...ler azdı yine. Ah bir dışarıya bagımlı olmasak biz bunların kökünü kuruturuzda...Saolsun baştakiler Amerikanın piyonu oldugu için operasyon bile yaptırmıyorlar.Düşünün bir , dünyadaki tatbikatlardan hep 1.likle çıkan bir orduya sahib bir ülke nsl bunları bulup temizliyemiyor.Düşünün acaba temizletmiyorlarmıki...