T_r3x
Üye
bende artık tcelle rest çekip yarından itibaren aveaya geçiyorum bizim burada 2mm oynatsan çekmiyor telefon uyuz oluyorum
arkadaşım bilinçli ol derim... Turkcell garanti bankasının , aselsanın , azerbeycan mı kıbrıs mı diyim binlerce yerin sırf sms servisini sağlıyor ve tek bir tık yok... gelelim avea 5bin sms kullananlar..

anladınız bence açıklamaya gerek yok.. Turkcell'e rest çekmemiş bence gücü yetmez... Hani yobaz bir topluluk olur gelin demokrasiye denir ( ki bunu diyen turkcell çünkü demokrasilerde daha iyi yaşama şansı verilir ) yobaz topluluk yok kardeşim istemiyorz derler.. benzerlik gördüm ilginç.. 
