Sniper: Ghost Warrior 2' den Oynanış Videosu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sniper: Ghost Warrior 2' den Oynanış Videosu
Bir sniper ile düşmanları öldürmenin zevki anlatılamaz


City Interactive ilk Sniper: Ghost Warrior oyununda satış olarak oldukça başarılı bir performans gösterince bir devam oyununun hazırlığına hemen başlamıştı. Üstelik bu devam oyunu CryEngine 3 ile geliştiriliyor.

Yeni yayınlanan oynanış videosu sayesinde CryEngine 3'ün Sniper: Ghost Warrior 2'yi nasıl etkilediğini yakından görme şansı yakalıyoruz. Bu oynanış videosuna baktığımızda grafiklerde ilk oyuna göre çok büyük bir gelişme olduğunu rahatlıkla söylemek mümkün. Kaplama ve ışıklandırma kalitesi üst düzeyde görünüyor.


Buna rağmen bazı eksiklikler de gözümüze çarpmıyor değil, örneğin düşmanlarımızı bıçaklarken veya Sniper ile vururken neden hiç kan akmadığını merak ediyoruz. Belki de bu eksiklik City Interactive tarafından daha sonra düzeltilebilir.


Grafiklerin yanı sıra daha iyi bir oynanabilirlik sunacağı belirtilen Sniper: Ghost Warrior 2'nin yeni oynanış videosunu aşağıdaki oynatıcıdan izleyebilirsiniz. Oyun PC, Xbox 360 ve Playstation 3 için hazırlanıyor.

[video=youtube;QaTyACQ_Ooo]http://www.youtube.com/watch?v=QaTyACQ_Ooo[/video]
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak ve India


By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Ilk oyunu müthişti çok sevdim bu da öyle olur. Videoyu şu an izleyemiyorum ama crysis 2 de cryengine 3 ile yapılmıştı değil mi
 
fullwar

fullwar

Üye
Ilk oyunu müthişti çok sevdim bu da öyle olur. Videoyu şu an izleyemiyorum ama crysis 2 de cryengine 3 ile yapılmıştı değil mi

Evet. Zaten Crysis 2; CryEngine 3 demek. Bu arada ilk oyuna rezalet diyeceğim ama yüklenmeyin bana kötüydü. :) İlk oyun neydiki bu ne olsun? Diyeceğim topa tutacaksınız. Neyse en azından grafikleri iyi. Oyunun IGN skoru 5/10'ti
.
 

herifz

Üye
başarılı bir çalışma ellerine sağlık kardeşim.
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim
 

Burak

Üye
sağolasın abi. :)
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim
 
viktoreznov

viktoreznov

Üye
ilk oyundan nefret etmiştim ama cry engine'nin hatırına denemek lazım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt