SMS yazmak hastanelik etti

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kum kзđiśi

kum kзđiśi

Üye
SMS yazmak hastanelik etti
Günde 100'den fazla mesaj gönderince hastanelik oldu.



İki elinde his kaybı oluşan ve nesneleri tutamaz hale gelen Levitz'in medikal bileklik takması gerekti. Ağrı kesici iğneler de vurulan genç kızın bileklerinden ameliyat olması da gerekiyor.

Doktorlar Levitz'deki rahatsızlığın karpal tünel sendromu olduğunu belirtiyor. Bu rahatsızlık bilekteki sinirlerin sıkışması sonucu meydana geliyor ve genelde klavyede çok sık yazma sonucu oluşuyor.

Annie buna rağmen mesaj alışkanlığından vazgeçememiş. Sadece sayıyı günde 50 mesaja indirebilmiş. "Biliyorum yeterli değil ama deniyorum" diyor ve yazmanın daha kolay olduğu bir iPohe almayı umuyor.

"Ellerimde his kaybı oluşmaya bayladı. Tabak almaya çalışıyordum ama ellerimin arasından kayıp gidiyordu" lise öğrencisinin ameliyat olması da gerekecek.

Annesi ise Carrie Levitz kızını cep telefonundan uzak tutumadağından yakınıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: galata-05 ve ebuş...


LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Desenize bizim ülkemizde milletin hali fena. Tanıdığım bütün gençler öyle bir mesaj yolluyor ki günde 100 ne ki .
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
günde en az 200 tane yazıyorum ama turp gibiyim :):)
 
Onur Saka

Onur Saka

Üye
Fazla Yazmıyorum Ama Ayda 2000 tane Felan Azaltmam Lazım :)
 
zehircbbb

zehircbbb

Üye
Tarafımca verilmişit ama teşekkürler bilgin için :) Bana ayda 10000 yetmiyor ama maşallah hayvan gibiyim :D
 
ebuş...

ebuş...

Üye
Tarafımca verilmişit ama teşekkürler bilgin için :) Bana ayda 10000 yetmiyor ama maşallah hayvan gibiyim :D


:nono: çok yanlış bir davranışşş birazda bize bırak turkcell batarsa napıcazz??:d:
 
Ersin Oktay

Ersin Oktay

Üye
bende 10.000 sms çok bitirdim ama bişey olmadı :ehe
 
resmigenc

resmigenc

Üye
bu konuya dikkat Türklere etkisi yok arkadaşlar hiç sıkılmayın ben günde 250-300 adet atıyorum bişi olmuyo panik yapmaya gerek yokk :kop::ehe:ehe:kop:
 
Ersin Oktay

Ersin Oktay

Üye
parmaklar kas yapıyo :kop:
 
Adilx05

Adilx05

Üye
Günde 500 Sms Atan Arkadaşım var Hemde o haftalık 5000 çıktığından Beri...Ona Bişi Olmadı...:ehe
 
minkara

minkara

Üye
bende günde ortalama 300 tane atıyorum bişide yok sapasağlam parmaklarım güselde basıyolar :ehe perfect performance :d:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
yılda 1 tane bile atmam.
 
Necmati

Necmati

Üye
benden 100 den fazla atıyom bende tık yok.. :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Silinen Üye 776553
Cevap
52
Görüntüleme
3K
technoshark
TuRkiShCowboy
Cevap
10
Görüntüleme
831
jeki01
bydexer
Cevap
9
Görüntüleme
510
spy ghost
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
871
Doğuş Pertez


Üst Alt