milagros_zuzu
Üye
Smileyler Düşüncelerimizi bakın nasıl anlatıyor..
Bu benim,günün 8 saatindeki halim.Çalışırken böyleyim.(Gözlüklerim daha klas ama)
Eskiden her daim böyleydim.. Sık olmasa da,bu da bana yakın..
Yılın ilk bir iki ayında bu şekilde dolaşıyordum......
böyle geçirdim...
Karşılıksız değildi..Karşımdakinin durumuda fena sayılmazdı hani..
Sevgi sözcüklerine boğulmuştuk yani..
Sonra zamanım birazını böyle...yada
Sıklıkla bunu yaşadım.... (Yalnızlıktan mıdır nedir?Dondum... Bu yıl daha açık ayakkabı ve kolsuz tişört giyemedim)
Sonraki bir kaç ayı böyle geçirdik.. ve böylee
Şunu yapmayı istediğim o kadar çok zaman oldu ki..
Şimdilerde... böyleyim...
Amacım... böyle olmak...
Alıntıııı
bunlar benim için geçerli değil...



Eskiden her daim böyleydim.. Sık olmasa da,bu da bana yakın..
Yılın ilk bir iki ayında bu şekilde dolaşıyordum......
böyle geçirdim...
Karşılıksız değildi..Karşımdakinin durumuda fena sayılmazdı hani..
Sevgi sözcüklerine boğulmuştuk yani..
Sonra zamanım birazını böyle...yada
Sıklıkla bunu yaşadım.... (Yalnızlıktan mıdır nedir?Dondum... Bu yıl daha açık ayakkabı ve kolsuz tişört giyemedim)
Sonraki bir kaç ayı böyle geçirdik.. ve böylee
Şunu yapmayı istediğim o kadar çok zaman oldu ki..
Şimdilerde... böyleyim...
Amacım... böyle olmak...
Alıntıııı
bunlar benim için geçerli değil...





