dücane
Üye
Skype´a yeni özellik geliyor...
Kisa süre önce Skype´i satin alan Microsoft, ABD ve Ingiltere kullanicilarina beta sürümünde olan yeni bir özellik sunuyor. Bu özelligin sayesinde video kaydi yapip diger kullanicilara gönderilebiliyor. Windows Phone kullanicilari ise videoyu hemen yollayamiyorlar, onlar videoyu önce bir linke eklemeleri gerekiyor, sonra da bir pin kodu ile gönderebiliyorlar.
Android ve ios platformlari ise dogrudan ilgili videoyu gönderebiliyorlar ve izleyebiliyorlar. Halen beta olan bu özellik en yakin zamanda hayata gecirilebilir.
Kisa süre önce Skype´i satin alan Microsoft, ABD ve Ingiltere kullanicilarina beta sürümünde olan yeni bir özellik sunuyor. Bu özelligin sayesinde video kaydi yapip diger kullanicilara gönderilebiliyor. Windows Phone kullanicilari ise videoyu hemen yollayamiyorlar, onlar videoyu önce bir linke eklemeleri gerekiyor, sonra da bir pin kodu ile gönderebiliyorlar.
Android ve ios platformlari ise dogrudan ilgili videoyu gönderebiliyorlar ve izleyebiliyorlar. Halen beta olan bu özellik en yakin zamanda hayata gecirilebilir.
Windows Phone ve Windows 8 kullanicilari anlasildigi gibi yine gelistiriciler tarafindan ihmal ediliyor. Bu yeni birsey degil, WP7 dan beri bilinmektedir. Asil akillara soru isareti birakan sey ise, Skype´i 2011 yilinda 8,5 milyar dolara satin alan Microsoft, neden kendi platform kullanicilarini bu kadar göz ardi etmesidir.
ama ben facebook üzerinden görüntülü görüşmenin gelmesini bekliyorum. böyle bir özellik gelirse ve biraz geliştirirlerse tango,viber gibi uygulamaların kullanımı azalır



