Teleservice ürünü gönderdikten sonra 20 gün de sonuç alamazsanız cihazın üretici firması ile irtibata geçin.
Motorola Atrix gönderdim 20 günden sonra aradım. Yapacak bir şey yok kanuni hakkınızı kullanın dediler. Ya hu kanuni hakkımı kullansam hakem heyeti karar 2-3 ayda çıkıyor. Motorola internet sitesi üzerinden Online müşteri hizmetlerine bağlandım. Amerika da ki Ofisleri tabi ki Türk bir yetkili ile görüşmek istiyorum dedim. Bir Bayan ile görüştüm durumu anlattım faturayı mail ile yollamamı istedi. O işlemi de yaptım 1 haftada karar çıktı para iadesi olarak.
Tavsiyem o ki cihazı üreten firmanın merkezi ile bağlantıya geçin yoksa Teleservice hayat yok. Hala parayı yatırmadılar. Hafta içi yeniden Motorola ile görüşeceğim.