
Rütbeler burada bilmeyenler için
http://www.maxicep.com/site-hakkind...gi-rutbe-nasil-geliyor-10-eylul-2010-a-4.html

Güncellenmiş
buradakiler de yeni
- - - Eklendi - - -
eskiler daha güzeldi ama onlar bu temaya yakışmazlar

Bu tema gayet güzel bence. Bir rütbe için güzelim temadan vazgeçmek mantıksız.yeni bi tema olsun özellikle eski temanın generaller için yapılmış kısmı şahaneydi
yeni bi tema olsun özellikle eski temanın generaller için yapılmış kısmı şahaneydi
bu temaya göre değerlendirBen eskilerini bilmiyorum napcaz![]()
bu temaya göre değerlendir

haklısın matador sen bu temadan memnunmusun onu söle karşılaştırma
Elimde somut farklı bişey olmalı ki karşılaştırabileyim![]()
herneyse elinden geleni yaptın yeni üye oldun diye suçlayacak değilizİdare eder sanki
- - - Eklendi - - -
Basit ve sade , önceki ikonları bilsem daha objektif olabilirdim ama yapacak bişey yok
