Sizce Rütbe Temasını Değiştirelim mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Rütbe Teması Değişsin mi?

  • Eski sisteme dönelim.

    Kullanılan: 5 14.7%
  • Yok, bu güzel kalabilir.

    Kullanılan: 8 23.5%
  • Başka bir tema tasarlıyalım.

    Kullanılan: 21 61.8%

  • Kullanılan toplam oy
    34
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
    Konu Sahibi
Sizce Rütbe Temasını Değiştirelim mi?
Mert abiyle konuşurken farkettim bu rütbe temasının renk uyumsuzluğu. Bir mimar olarak sölicem eski rütbe temasının renkleri daha uyumluydu. Ankette 3 tane şık verdim seçin birini.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3


doctorrr

doctorrr

Üye
eskisi tam bir faciaydı bu fena değil ama daha iyiside olabilir :D
 
mstf_l

mstf_l

Üye
Bence eskiler daha iyiydi. Bu arada mobilden anket gözükmüyor.
 
-Emre

-Emre

Üye
Yeni temalar olabilir eskiler de çok fena değildi...
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
    Konu Sahibi
yeni bi tema olsun özellikle eski temanın generaller için yapılmış kısmı şahaneydi
 
coldman41

coldman41

Üye
bence gerçek rütbe resimleri konsun daha güzel olur veya hiç olmadı eski geri getirilsin bunları hiç begenmedim
 
Matador03

Matador03

Üye
Ben eskilerini bilmiyorum napcaz :hmmm
 
Matador03

Matador03

Üye
İdare eder sanki :hmmm

- - - Eklendi - - -

Basit ve sade , önceki ikonları bilsem daha objektif olabilirdim ama yapacak bişey yok
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
    Konu Sahibi
İdare eder sanki :hmmm

- - - Eklendi - - -

Basit ve sade , önceki ikonları bilsem daha objektif olabilirdim ama yapacak bişey yok
herneyse elinden geleni yaptın yeni üye oldun diye suçlayacak değiliz
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Böylede hoş ya neyi var, gayet güzel... ben beğeniyorum...
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
eski rütbelerin generaller için olanalrı güzeldi.
birde eski tema çok daha güzeldi bana göre.
ha birde eski rütbeler bu temaya hiç yakışmaz.
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
Eski rütbeler adı üstünde eskiydi. Yenileri daha iyi.
 
Joker.

Joker.

Üye
bu tema kötü bence bundan önceki harika .

- - - Eklendi - - -

bu tema kötü bence bundan önceki harika .
Ama ben yeni yapılsın diyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt