sizce nokia lumia 920 almalımıyım

Sponsorlu Bağlantılar

gdb888

Üye
beni yerdiğini düşünmedim... ama dediğin gibi kesinlikle farklı düşünüyoruz...
 


hezarfencik

hezarfencik

Üye
Merhaba arkadaslar
Ben wp8'in ios ve androidin eski zamanlari gibi ilk surum doneminde oldugunu ve bu eksiklerin degisecegini dusunuyorum tamam ama su gercegi de unutmayalim lutfen;
Bu sistem microsoftun mobil dunyaya yeni giris yaptigi bi sistem degil.bundan once wp7 ondan once de phone degil de mobilleri vardi.beni korkutan o.
Boyle bir surede iosun ya da androidin geldigi yerleri goruyoruz bu sistem malesef isi cok agirdan alan bi sistem.
Bazen acaba bu adamlar bizim telefonlarimiz su kadar ay guncelleme alacak garanti veriyoruz dediler ya o sureyi mi dolduruyorlar diyorum ya :) benim cok hosuma giden bi sistem ve uygulama konusu tabiki uygulama gelistiricilere bakar ama sistem ozellikleri eksiklikleri de insaf ya artik duzeltilsin bazi seyler.sen nokiasin sen microsoftsun adin ortada yani
 
  • Beğen
Tepkiler: kamuraN021
SonyXperia

SonyXperia

Üye
Merhaba arkadaslar
Ben wp8'in ios ve androidin eski zamanlari gibi ilk surum doneminde oldugunu ve bu eksiklerin degisecegini dusunuyorum tamam ama su gercegi de unutmayalim lutfen;
Bu sistem microsoftun mobil dunyaya yeni giris yaptigi bi sistem degil.bundan once wp7 ondan once de phone degil de mobilleri vardi.beni korkutan o.
Boyle bir surede iosun ya da androidin geldigi yerleri goruyoruz bu sistem malesef isi cok agirdan alan bi sistem.
Bazen acaba bu adamlar bizim telefonlarimiz su kadar ay guncelleme alacak garanti veriyoruz dediler ya o sureyi mi dolduruyorlar diyorum ya :) benim cok hosuma giden bi sistem ve uygulama konusu tabiki uygulama gelistiricilere bakar ama sistem ozellikleri eksiklikleri de insaf ya artik duzeltilsin bazi seyler.sen nokiasin sen microsoftsun adin ortada yani

Haklısın dostum .s Ama wp7 ve wp8 farklı sistemler. Ama cidden sistemin gelişme hızı kaygı verici ne yalan söylenir. Gerçi bakalım sonbaharda güncellemeler alacak gibi duruyor izleyip görelim
 
  • Beğen
Tepkiler: hezarfencik
hezarfencik

hezarfencik

Üye
Haklısın dostum .s Ama wp7 ve wp8 farklı sistemler. Ama cidden sistemin gelişme hızı kaygı verici ne yalan söylenir. Gerçi bakalım sonbaharda güncellemeler alacak gibi duruyor izleyip görelim

Tamam anlıyorum farklı olabilirler ki wp7lerin 8 değil de 7.8 olma sebebi de bu farklılıktı sanırım çok bilgili değilim o konuda.
Ama bu kadar da yavaş olunmaz ki bir amber geliyor diyorlar ölmeden görseydik :P
 
SonyXperia

SonyXperia

Üye
Tamam anlıyorum farklı olabilirler ki wp7lerin 8 değil de 7.8 olma sebebi de bu farklılıktı sanırım çok bilgili değilim o konuda.
Ama bu kadar da yavaş olunmaz ki bir amber geliyor diyorlar ölmeden görseydik :P

Bizde ona dua ediyoruz :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
lumia920 kendisinden sonra cikan modeller daha iyi olmasina ragmen wp8 deneyimini en iyi yaşatan cihazlardan biri hala. Fiyatiyla hala daha alinabilesi bir cihaz bence.

Guncelleme konusunda ise bugunden hesaplayarak onumuzdeki 6 ayda sistemin alacagi 3 tane buyuk guncelleme aciklandi bile. Ve bunlar oldukca guzel gelişmeler iceriyor. En basitinden bu guncellemelerden sonra sistem 1 yıl icinde neredeyse tamamen yenilenmiş gibi olacak.
 
erdgnblt

erdgnblt

Üye
Windows Phone 8 ve Windows 8 farklı bir arayüz getiriyor. Uzun süre kullanmayanların, alışmadan hâlâ yorum yapması üzücü.
 
0343434

0343434

Üye
Tamam anlıyorum farklı olabilirler ki wp7lerin 8 değil de 7.8 olma sebebi de bu farklılıktı sanırım çok bilgili değilim o konuda.
Ama bu kadar da yavaş olunmaz ki bir amber geliyor diyorlar ölmeden görseydik :P
Yalnız Microsoft güncellemeler konusunda yavaş değil. Android de bir telefona gelen güncelleme eğer amiral gemisi değilse çok az ya da sıfır. İos da ise ios 6 güncellemelerini gördük.Ne kadar hızlı gelse de sürekli problem var.Microsoft verdiği güncellemelerde problem çıkartmıyor ya da bir telefona desteğin kesilmesini engelliyor.Çünkü hemen hemen aynı donanımı kullandırtıyor.Ayrıca problem sadece Microsoft da değil.Telefon firmaları da bunu denemek veya üzerinde biraz oynamak için süreyi uzattırıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: SonyXperia

zorbaa

Üye
suan tam 920 Alma vakti fiyatinda muthis bir dusus var sistem farkliliklari yok tlflarin sadece kamera icinde o kadar para verilmez
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
Almalisin
 

Dtn

Üye
Bence de aklından geçiyorsa fazla düşünmeden gönül rahatlığıyla alabilirsin. Telefonla aşırı uğraşan biri değilim, ama çok kullanırım, bence o eksiklik denenlerin çoğu br şey ifade etmiyor, tabii bu da kişiye göre değişir ama bence bir sıkıntısı yok telefonun.
*Dondurme kilidi: normalde zaten hiç kendi haline dönmüyor sadece yataren mesaj yazmak zor oluyor şekilden şekle giriyorsun ama alıştım ben şu an ve o kilit gelse bile kullanmayabilirim :)
*Dosya yöneticisi: almadan önce en çok düşündüren konuydu, ama onun da eksikliğini hissetmiyorum pek, telefondakilere ulaşabileceğin her uygulama gayet yeterli, arada gerekli oluyor ama aşılmayacak bi sorun değil.
*Müzikle zil sesinin ayrı ayrı ayarlanamaması: kulaklıkla müzik dinlerken sessize alıyorum telefonu çünkü birden çalmaya başlayınca ses seviyesi yüksek olduğu için rahatsız ediyor. onun dışında telefondaki tüm seslerin yüksekliğini çok rahat bir şekilde ayarlayabilmek gibi geliyor bana. evet mesela oyunlar için ayrı bir ayar olsa hayır demezdim ama her oyunun kendi içinde ayarı var zaten neredeyse. yani bu da bir sorun olmaktan çıkıyor
*alfanumerik tuş takımı: eskiden hiç klavye kullanmazdım telefonda, 5800dı zaten benimki, çok zor oluyordu tuşlara basabilmek. başta çok aradım çünkü alışkın değildim ama bir hafta geçmeden çok rahat geldi klavye. zaten çok yazı yazdıkça artık kelime tahminlerini sana göre yapıyor ve mesaj yazmak hem çok kolay hem de çok hızlı, bunu takma kafana.
*'titreme ile zil sesi aynı anda olmuyor': bunu gerçekten sorun sanmıştım almadan önce ama olay şu, mesaj gelince, whatsapptan bildirim gelince, telefon çalınca hep farklı titriyor telefon. sessizdeyse bile telefonun niye titrediğini anlayabiliyorsun yani :ehe çalarken titremediği için duymama muhabbeti de doğru değil bence, zaten güçlü bir şekilde 2-2 titriyor -sanırım- ve illaki hissediyorsun merak etme.
*bildirim merkezi: daha önce kullanmadığım için eksikliğini hissetmiyorum, belki kullananlara eksik gelebilir, o da 2014teki güncelleme ile gelecek. hızlı ayarlar için iyi olabilirdi ama ayarların kısa yollarını livetilea atabiliyorsun ve gayet hızlı bir şekilde tüm ayarlara erişebilirsin.
*uygulama eksiği: bu konuyu da aştık sanıyorum , evet her uygulama hazırlayan hemen wp8 için çıkarmıyor öncelik iosta androidde ama alternatifleri illaki düşüyor mağazaya, spesifik olarak bir uyguamaya ihtiyacın varsa bakarsın önce var mı mağazada diye ama hemen her iş için yeterli uygulama var, oyunlar gayet fazla, bir eksiği yok marketimizin :)

Sanırım başka çok gündemde olan 'eksikliği' yok telefonun. Beni de rahatsız edecek kadar büyük bir sorunu yok, biraz şarj sıkıntı ama o da işsizlikten çok fazla oyun oynuyorum bu ara ondan :ehe oyun oynamadan ama internet falan açıkken normal kullanımda geceyi görüyordu, yani aşırı zorlamadıkça onda da bir sorun yok. yani sonuç olarak almadan önceki tüm tereddütlerimi haksız çıkardı, iyi ki almışım :)
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
S3 aldım pişman oldum cihazı eşime verdim ben şuan n8 imi kullanıyorum.ilk alacağım telefon bir lumia olacak oda enaz 920 olacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: SonyXperia ve ÖEY
hezarfencik

hezarfencik

Üye
Yalnız Microsoft güncellemeler konusunda yavaş değil. Android de bir telefona gelen güncelleme eğer amiral gemisi değilse çok az ya da sıfır. İos da ise ios 6 güncellemelerini gördük.Ne kadar hızlı gelse de sürekli problem var.Microsoft verdiği güncellemelerde problem çıkartmıyor ya da bir telefona desteğin kesilmesini engelliyor.Çünkü hemen hemen aynı donanımı kullandırtıyor.Ayrıca problem sadece Microsoft da değil.Telefon firmaları da bunu denemek veya üzerinde biraz oynamak için süreyi uzattırıyor.

Haklısınız umarım beni mahcup eder Microsoft :)
 
fk555897

fk555897

Üye
Yakında Lumia 925 ve Lumia 1020 çıkacak. Bence onları bekle.
 


Üst Alt