Bence de aklından geçiyorsa fazla düşünmeden gönül rahatlığıyla alabilirsin. Telefonla aşırı uğraşan biri değilim, ama çok kullanırım, bence o eksiklik denenlerin çoğu br şey ifade etmiyor, tabii bu da kişiye göre değişir ama bence bir sıkıntısı yok telefonun.
*Dondurme kilidi: normalde zaten hiç kendi haline dönmüyor sadece yataren mesaj yazmak zor oluyor şekilden şekle giriyorsun ama alıştım ben şu an ve o kilit gelse bile kullanmayabilirim
*Dosya yöneticisi: almadan önce en çok düşündüren konuydu, ama onun da eksikliğini hissetmiyorum pek, telefondakilere ulaşabileceğin her uygulama gayet yeterli, arada gerekli oluyor ama aşılmayacak bi sorun değil.
*Müzikle zil sesinin ayrı ayrı ayarlanamaması: kulaklıkla müzik dinlerken sessize alıyorum telefonu çünkü birden çalmaya başlayınca ses seviyesi yüksek olduğu için rahatsız ediyor. onun dışında telefondaki tüm seslerin yüksekliğini çok rahat bir şekilde ayarlayabilmek gibi geliyor bana. evet mesela oyunlar için ayrı bir ayar olsa hayır demezdim ama her oyunun kendi içinde ayarı var zaten neredeyse. yani bu da bir sorun olmaktan çıkıyor
*alfanumerik tuş takımı: eskiden hiç klavye kullanmazdım telefonda, 5800dı zaten benimki, çok zor oluyordu tuşlara basabilmek. başta çok aradım çünkü alışkın değildim ama bir hafta geçmeden çok rahat geldi klavye. zaten çok yazı yazdıkça artık kelime tahminlerini sana göre yapıyor ve mesaj yazmak hem çok kolay hem de çok hızlı, bunu takma kafana.
*'titreme ile zil sesi aynı anda olmuyor': bunu gerçekten sorun sanmıştım almadan önce ama olay şu, mesaj gelince, whatsapptan bildirim gelince, telefon çalınca hep farklı titriyor telefon. sessizdeyse bile telefonun niye titrediğini anlayabiliyorsun yani

çalarken titremediği için duymama muhabbeti de doğru değil bence, zaten güçlü bir şekilde 2-2 titriyor -sanırım- ve illaki hissediyorsun merak etme.
*bildirim merkezi: daha önce kullanmadığım için eksikliğini hissetmiyorum, belki kullananlara eksik gelebilir, o da 2014teki güncelleme ile gelecek. hızlı ayarlar için iyi olabilirdi ama ayarların kısa yollarını livetilea atabiliyorsun ve gayet hızlı bir şekilde tüm ayarlara erişebilirsin.
*uygulama eksiği: bu konuyu da aştık sanıyorum , evet her uygulama hazırlayan hemen wp8 için çıkarmıyor öncelik iosta androidde ama alternatifleri illaki düşüyor mağazaya, spesifik olarak bir uyguamaya ihtiyacın varsa bakarsın önce var mı mağazada diye ama hemen her iş için yeterli uygulama var, oyunlar gayet fazla, bir eksiği yok marketimizin
Sanırım başka çok gündemde olan 'eksikliği' yok telefonun. Beni de rahatsız edecek kadar büyük bir sorunu yok, biraz şarj sıkıntı ama o da işsizlikten çok fazla oyun oynuyorum bu ara ondan

oyun oynamadan ama internet falan açıkken normal kullanımda geceyi görüyordu, yani aşırı zorlamadıkça onda da bir sorun yok. yani sonuç olarak almadan önceki tüm tereddütlerimi haksız çıkardı, iyi ki almışım
