gamlı.byks
Üye
-
Konu Sahibi
-
Merhaba arkadaşlar @701 arkadaşımızın konusunu dağıtmak istemedim o yüzden yeni bir konu açma gereği duydum. Elimde S4 var ama artık sıktı annem telefonu sevdi yani bunu anneme verme ihtimali var
800 900 tl lik bir telefon olur en fazla
-Asus ZenFone 6
-General Mobile Discovery 2
-Nexus 4
gibi modeller var sizce s4 kullanmaya devam ediyim mi yoksa bunlardan bir model mi alayım (başka öneriniz varsa söyleyebilirsiniz 2.el olabilir problem olmaz)
Zenfone 6 GOLDS4 e devam o zaman zaten aileden birimiz telefon alacak bu da annem oluyor ona ne önerirsiniz ?
Bütçen uygunsa tabi ki de Xperia Z. Ama yok ben 800-900'ü geçemem diyorsan, T50 tam annene göre. Kendi babamda kullanıyor, anneme de alacağız (: Hatta kendi telefonumu satabilirsem bende kendime almayı planlıyorum. Hem uygun hem güzel. Arkadaşın dediği gibi 6" annene baya bi büyük gelebilir.o zaman zaten eve Zenfone 6 gelecek beğenirsem ben alırımt50 olabilir aslında yada z
Olaya sistemsel olarak bakmamak daha iyi olur. Sonuçta bir bayan kullanacak. Görünüşün, zarifliğin sistemden bir tık önde olması gerekiyor.Tavsiyem Zenfone 6'dan yanı ama genede sen bilirsin kullanıma göre degişir ..
Zenfone 6 GOLD
13MP
Güncellemede alacak.
Kastın Telefonun Büyüklügündense eger Zenfone Seçenekleri de var Zenfone 4 ve Zenfone 5 meselaOlaya sistemsel olarak bakmamak daha iyi olur. Sonuçta bir bayan kullanacak. Görünüşün, zarifliğin sistemden bir tık önde olması gerekiyor.
Hayır her bütün operatörleri çalıştırır ..t50 olabilir ama illaki turkcelli mi olmak gerek ?
Büyüklük değil de bence bu telefon tasarım itibarı ile bir bayanın elinde çok kaba duruyor. TAA'nın incelemesinde bile çok kaba duruyordu gerçekten. Bence bir bayana uygun en şık telefonlar; iPhone, Z serisi özellikle 1, T50, LG G serisi.Sadece Arka kapagın rengi Gold (Altın) Rengi yoksa bütün Zenfone 6 serisi aynı
Kastın Telefonun Büyüklügündense eger Zenfone Seçenekleri de var Zenfone 4 ve Zenfone 5 mesela
Büyüklük değil de bence bu telefon tasarım itibarı ile bir bayanın elinde çok kaba duruyor. TAA'nın incelemesinde bile çok kaba duruyordu gerçekten. Bence bir bayana uygun en şık telefonlar; iPhone, Z serisi özellikle 1, T50, LG G serisi.
Hayır, T50'yi kullanmak için bir operatör zorunluluğu yok, yasal olarak. Her operatör ile kullanabilirsin.
Yani.... Bayan sonuçta, bence de görünüş önemlidir. Tabii son çıkan aksiyon oyunlarını takip etmiyorsa annemiz (:Benim söylediklerim sadece öneriama T50'de güzel telefon Zenfone serisini hem maddi hemde kullanım açısında güzel telefon dayanımda öyle gorilla glass 3 kullanılıyor diye ben zenfone 6'yı önerdim ama kendi bilecegi bir iş görünüm açısından diyorsa T50 Nexus veya İphone'da önerebilirim ..
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?