Sizce ne kadar tutar bu tamir?

Sponsorlu Bağlantılar

Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
Sizce ne kadar tutar bu tamir?
Elimde nokia 5230 var fakat telefona bir kaç sorun var.

Sim kart okumuyor
Şarj olmuyor sanırım şarj soketi bozuk
Arka kapağı tutmuyor

Zaten cihazın fiyatı 100-150 arası sanırsam yaptırmaya değer mi?
 


messevim

messevim

Üye
kardeşim tamir ettirme bu saatten sonra derim. ya hurda niyetine telefoncuya sat kontür parasını çıkarmış olursun, veya çekmecen de dursun hatıra olarak. ama yaptırmaya değmez emin ol
 
Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim tamir ettirme bu saatten sonra derim. ya hurda niyetine telefoncuya sat kontür parasını çıkarmış olursun, veya çekmecen de dursun hatıra olarak. ama yaptırmaya değmez emin ol

Bende senin gibi düşünüyorum ama bi fikir alıyım arkadaşlardan dedim. Eğer bi kaç bu tarz yorum daha görürsem yaptırmayacağım.
 
messevim

messevim

Üye


Bende senin gibi düşünüyorum ama bi fikir alıyım arkadaşlardan dedim. Eğer bi kaç bu tarz yorum daha görürsem yaptırmayacağım.

bence ekseriyet böyle düşünüyordur..:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Peocawe
codblackops2

codblackops2

Üye
değmez :no:
 
  • Beğen
Tepkiler: Peocawe
Kerim.

Kerim.

Üye
Hic gerek yok ugrasmana
 
messevim

messevim

Üye
demiştim:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Peocawe

Silinen Üye 2381601

Kapalı Hesap
Ben 6220c tamir ettirdim, mutluyum. Talking tom, fruit ninja, where is my water (cince), gta oynuyorum.
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Astarı yüzünü geçer,telefon parasına yaklaşır tamir fiyatı,bencede tamir ettirmemeniz daha iyi ama tanıdık falan bulursanız çok tutmaz tamir
 
_RYUK_

_RYUK_

Üye
arka kapağı çift taraflı bant ile yapıştır tamir bedavaya gelir :) şarj şoket tamiri 20 tl gibi birşey tutar
 


Üst Alt