Telefon Tavsiyesi Sizce ikinci el GMD alınır mı?

Sponsorlu Bağlantılar

ercanalptekin

Üye
    Konu Sahibi
Sizce ikinci el GMD alınır mı?
Bu isimde bir çok konu açılmıştı ama ben de bir sorayım dedim. Şuan Galaxy W kullanıyorum. Alalı uzun süre oldu ama romlarla falan işimi görüyor. Bir-kaç haftadır GMD'yi araştırıyorum. Telefonun gerek dış görünüşünü gerek yazılımını beğendim. Sizce Galaxy W'yi 350-400'e satıp 500 TL'ye sahibinden'den ikinci el GMD alınır mı?
 
Son düzenleme:


kaanslmz

kaanslmz

Üye
ben de wonder'dan discovery'ye gectim cok farkediyo ve cok memnunum,temmuzun basindan beri kullaniyirum.
 
maxirabit

maxirabit

Üye
500 2' ele vermek hatta 16 gb'lıgı bile 600 gibi fiyatlara bulunurken onuda gectim hepsiburdada cek,indirim vs kullanip 400 küsüre alanlar varmış,kapıda ödemeli yada ayni sehirinizde uygun fiyatlisini bulamazsaniz yine pekte uyguna gelmiyor da 2. el alirken gözünü karartmaniz lazim bir sorunu yada cizgi oldumu icinize sinmeyebiliyor. Size 2. el yerine sifir alip sorununu kendinizin bilmesi daha iyi derim
 
Mustafa-26

Mustafa-26

Üye
500 2' ele vermek hatta 16 gb'lıgı bile 600 gibi fiyatlara bulunurken onuda gectim hepsiburdada cek,indirim vs kullanip 400 küsüre alanlar varmış,kapıda ödemeli yada ayni sehirinizde uygun fiyatlisini bulamazsaniz yine pekte uyguna gelmiyor da 2. el alirken gözünü karartmaniz lazim bir sorunu yada cizgi oldumu icinize sinmeyebiliyor. Size 2. el yerine sifir alip sorununu kendinizin bilmesi daha iyi derim
Kardeşim 16 gb liği 750 tl den aşağı yok discovery nin hatta bi ara 1000 tl ye çıkmıştı beyazı
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Kardeşim 16 gb liği 750 tl den aşağı yok discovery nin hatta bi ara 1000 tl ye çıkmıştı beyazı
Reklam yapmıyayım ama şu anda google dan araştırdım en ucuzu 625'ten başlıyor,hatta dedigim gibi hepsiburada da çek ve hediye puan vs alinip dahada ucuza geliyor 16 gb'lığı veya sahibinden de daha ucuz fiyata bile bulunabiliyor sıfırları ama onlar bekleme süreli
 
Mustafa-26

Mustafa-26

Üye
Reklam yapmıyayım ama şu anda google dan araştırdım en ucuzu 625'ten başlıyor,hatta dedigim gibi hepsiburada da çek ve hediye puan vs alinip dahada ucuza geliyor 16 gb'lığı veya sahibinden de daha ucuz fiyata bile bulunabiliyor sıfırları ama onlar bekleme süreli
Kardeşim ben hediye çeki olarak bimeksten 730 tl ye aldım şimdide bakabilirsin ucuzunu bulursunuz ama garantisi olmaz yada başka olumsuz şeyleri çıkabilir
 
caps6

caps6

Üye
telefonda hafıza önemli değilse biraz daha ekleyip 4 gb olanı alabilirsin ikinci eli riskli olabilir discoverylerde sorunlu olanları var
 

ercanalptekin

Üye
    Konu Sahibi
Buraya güvenilir mi peki?
 
caps6

caps6

Üye
bende yns den almayı düşünüyordum forumlarda okudum geç gönderim yapıyorlarmış 2 haftayı buluyormuş sende araştır istersen forumlarda konu açılmış
 
mehmettech

mehmettech

Üye
Alınabilir.ancak 2.el daha iyi cihazlarda alınabilir
 
fk555897

fk555897

Üye
600 e sıfırını bulabilirsin.
 
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
sakınn yns den almayın sonra ortalıklarda kalırsını bana telefon yerine hıyar geldi diye :D
 
0MG90

0MG90

Üye
Neden o fiyata ikinci el alıyorsun ki az daha biriktir sıfır al. Hepsiburada da kapıda ödemede var.
 
Mustafa-26

Mustafa-26

Üye
Bencede bimekste hepsiburada var ama üstüne koy 16 gb liği al 4 gb lik alırsan şarj yerinde sıkıntı yaşarsın kardeşim
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
mustafa arkadaşımızın dediği gibi kesinlikle 4 gb versiyonu alma şarj soketleri arızalı 16 gb modelini eğer garantisi devam ediyor ve sorunu yoksa neden olmasın alınır..
 
heathrow

heathrow

Üye

ercanalptekin

Üye
    Konu Sahibi
Karar verdim 16 GB alacağım. En ucuz burada buldum, sizce güvenebilir miyim buraya?
 
0MG90

0MG90

Üye
Ben güvenmezdim
 


Üst Alt