ercanalptekin
Üye
Sizce ikinci el GMD alınır mı?
Bu isimde bir çok konu açılmıştı ama ben de bir sorayım dedim. Şuan Galaxy W kullanıyorum. Alalı uzun süre oldu ama romlarla falan işimi görüyor. Bir-kaç haftadır GMD'yi araştırıyorum. Telefonun gerek dış görünüşünü gerek yazılımını beğendim. Sizce Galaxy W'yi 350-400'e satıp 500 TL'ye sahibinden'den ikinci el GMD alınır mı?
Son düzenleme:


