Sizce Erkekler Kaşlarını Almalı mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
Sizce Erkekler Kaşlarını Almalı mı ?
Evet hani tabiki incecik kız gibi değilde şöyle düzgün şekil alıcak şekilde toplatmalı mı ? yada tek kaş olanlar var onlar almalımı :D ( asla öyle değilim saçmalamayın :D maksat konu olsun )
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva ve Dafny


Dafny

Dafny

Üye
Al ama aldığın belli olmasın:ehe
Bizim sınıfta biri vardı almış yamuk yumuk ne dalga geçmişlerdi yaa :zuhaha:
 

ihsN92

Üye
toplara özgü bi durum
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
klavyem bozuk snra cvplycam:ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Almamı gerektirecek bir durum yok :D gayet süperler :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Dafny
TheCower

TheCower

Üye
Kaş almamalı bi erkek. Zaten erkek dediğin kaslı ve kaşlı olur :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Xilence ve St*
jeosalih

jeosalih

Üye
Bu yorumu daha önce başka bir konuda da yapmıştım. Tren bilirsiniz ağır raylı sistem. Metro ise hafif raylı sistem. İpin ucunu kaçırmadığınız sürece sorun yok. yani metroseksüel olacam diye trenseksüel olmayın. Bu isim benzerliği tesadüf olmasa gerek.
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
rahatsz oluyosa yani marti kas vs vs .alsin
cunku bazen kötu gzkuyo
onun disinda alan erkekleri anlamiyorum
tuhaf geliyo bana
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
valla ben aldırıyorum düzeltmek amacıyla tabii :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ebuş...
mangdaşire

mangdaşire

Üye
martı olma tehlikesi varsa alınmalı :D
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
:ehe:
siz tartisin ben maca donuyorumm arada bakarim:ehe: kimler aliyo diye
 

Krofessional

otoban kaşsa sadece ortasını al diğerlerini elleme çok kötü olur ve kimsenin görünümüne laf atmasına izin verme :P
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
otoban nasil oluyo yaa:D
 

Krofessional

bide türkiye toplumunda yani bizde söyle bisey var örnek konusma :

-kanka kasımı aldım nasıl olms düzel dimi?
+hasi... bu ne len konusma benimle to*
- :'(

yada kıllarını alan erkeğe direk homo diyolar

----------Eklendi @ 21:01:21 ---------- Yazıldı @ 21:00:23 ----------

otoban nasil oluyo yaa:D

böyle kalın kalın uzun tek yada su sekilde normal erkek : - - tek kaş -'- oto kaş ___
 
jeosalih

jeosalih

Üye
Yok olmadı ağda da yapın. Ah ah
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
bide türkiye toplumunda yani bizde söyle bisey var örnek konusma : -kanka kasımı aldım nasıl olms düzel dimi?+hasi... bu ne len konusma benimle to* - :'(yada kıllarını alan erkeğe direk homo diyolar----------Eklendi @ 21:01:21 ---------- Yazıldı @ 21:00:23 ----------böyle kalın kalın uzun tek yada su sekilde normal erkek : - - tek kaş -'- oto kaş ___
hiii anladim:D
 

Krofessional

Yok olmadı ağda da yapın. Ah ah

yapsınlar :P onları ilgilendiren bisey bu bide bacak kılları takıntısı var sınıfta bacağında tek kıl olan kişi benim diğerleri kılsız bazılarında tüyler var bu bi çelişkimidir :D
 
jeosalih

jeosalih

Üye
Sen o sınıftan kaç bence. Üzüm üzüme baka baka mazallah. Aman kardeş
 
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt