Yoo neden öyle olsun.Tek kaş olmaktan hoşnut değilse alsın kime ne.toplara özgü bi durum
Yapma toprağım yavalla ben aldırıyorum düzeltmek amacıyla tabii![]()


otoban nasil oluyo yaa![]()
hiii anladimbide türkiye toplumunda yani bizde söyle bisey var örnek konusma : -kanka kasımı aldım nasıl olms düzel dimi?+hasi... bu ne len konusma benimle to* -yada kıllarını alan erkeğe direk homo diyolar----------Eklendi @ 21:01:21 ---------- Yazıldı @ 21:00:23 ----------böyle kalın kalın uzun tek yada su sekilde normal erkek : - - tek kaş -'- oto kaş ___

Yok olmadı ağda da yapın. Ah ah

