birisi tanım sözlüğü diğeri eğlence forumuİnci çok eğlenceli idi hatta ekşiden de iyiydi ama 9, 10. Nesiller de gelince eski halinden eser kalmadı. Günümüzde ekşi daha iyi artık.

Evet inci bir forum ama karşılaştırma yapacağız hangi kriterlere göre karşılaştırabiliriz ki başka?birisi tanım sözlüğü diğeri eğlence forumu
ekşi 6-5 inci
ne kadar zıt tabanlı bir forummuş bura![]()

cogito eklendiHiçbiri. Sözlükler forum gibi değil. Ayrıca küfürsüz sözlük cogito'yu da ekleyin.

bence ekşinin rakibi itüEvet inci bir forum ama karşılaştırma yapacağız hangi kriterlere göre karşılaştırabiliriz ki başka?![]()

Bu arada ekşi nasıl inciyi geçer. Ekşi entellektüel kaynıyor herkes birbirine üstü kapalı laf atıyor çok garip bir kullanıcıları var![]()

En iyisi limon![]()

balıkesirin hortlak eşşekleri
balıkesirin hortlak eşşekleri
