sizce en iyi sözlük hangisi

Sponsorlu Bağlantılar

sizce en iyi sözlük hangisi

  • ekşi

    Kullanılan: 6 46.2%
  • uludağ

    Kullanılan: 1 7.7%
  • itü

    Kullanılan: 0 0.0%
  • inci

    Kullanılan: 5 38.5%
  • ironi

    Kullanılan: 2 15.4%
  • gs

    Kullanılan: 2 15.4%
  • kutup

    Kullanılan: 1 7.7%
  • kötü

    Kullanılan: 0 0.0%
  • armonik

    Kullanılan: 0 0.0%
  • zengin

    Kullanılan: 0 0.0%
  • santral

    Kullanılan: 0 0.0%
  • sosyofeed

    Kullanılan: 0 0.0%
  • cogito

    Kullanılan: 1 7.7%

  • Kullanılan toplam oy
    13
  • Anket kapatılmış .
PrisonerMacTavish

PrisonerMacTavish

Üye
İnci çok eğlenceli idi hatta ekşiden de iyiydi ama 9, 10. Nesiller de gelince eski halinden eser kalmadı. Günümüzde ekşi daha iyi artık.
 


Baydırman

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
İnci çok eğlenceli idi hatta ekşiden de iyiydi ama 9, 10. Nesiller de gelince eski halinden eser kalmadı. Günümüzde ekşi daha iyi artık.
birisi tanım sözlüğü diğeri eğlence forumu
ekşi 6-5 inci
ne kadar zıt tabanlı bir forummuş bura :p
 
PrisonerMacTavish

PrisonerMacTavish

Üye
birisi tanım sözlüğü diğeri eğlence forumu
ekşi 6-5 inci
ne kadar zıt tabanlı bir forummuş bura :p
Evet inci bir forum ama karşılaştırma yapacağız hangi kriterlere göre karşılaştırabiliriz ki başka? :)
 
Baydırman

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
hort
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Bu arada ekşi nasıl inciyi geçer. Ekşi entellektüel kaynıyor herkes birbirine üstü kapalı laf atıyor çok garip bir kullanıcıları var :blink:
 
The Pancar

The Pancar

Üye
:box
 
Serhan

Serhan

Üye
Redhouse
 
BrainHacker

BrainHacker

Üye
En iyi sözlük. Büyük Türkçe sözlük. TDK :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407
Silinen Üye 2480407

Silinen Üye 2480407

Kapalı Hesap
En iyisi limon :oke:
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
Mrb
 

MaxipmaN

Üye
bi hesap iki senedir yazar olamadı, öteki de bir yıllık hala 12binde geziyor, torpil damarında var ekşinin. ikinci hesapta gereksiz entry de yok hem bu hiç ilerlemedi.
 
Baydırman

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
Hort
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN

MaxipmaN

Üye
e250 ile mi çektin hocam :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Baydırman


Üst Alt