Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
su anda kullanıyorum memnunum sadece ram sorunu var n gage oyunlarında baskada derdım yok...
CanceR
Üye
bu sıralar konuşulan bi cep telefonu gördüğüm kadarıla hafif ve iyi bi telefon
muammer7
Üye
bence süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
gabico
Üye
bence kötü bir telefon ne yapacaksınız özellikleri az olamsına rahmen fiyat 300 ytl ye kadar çıkıyor valla ben 6300 alacağıma samsung e250 alırım 1000 kat iyidir nokia 6300 hiç sevmem
eren6523
Üye
bence berbat
gabico
Üye
keşke nokia n73 alabilsem
HenryBenzema1410
Üye
n70 daha iyi ama kameerası falan N70 ki gibi
By_Krall
Üye
Tek Kelime Süperrrrrrrrr
Silinen Üye 299735
Üye
6300 kullanışlı telefon
guest1212
Üye
symbian değil işim olmaz
Furkan96
Üye
Desayni ni begenmiyorum bide pahali
cemre007
Üye
nokianın o fiyata gözde telefonlarından birisi... mükemmel değil ama iyi