sizce 6300 ne kadar iyi

Sponsorlu Bağlantılar

sizce 6300 nasıl bi telefon?

  • işim olmaz

    Kullanılan: 9 16.7%
  • fena değil

    Kullanılan: 11 20.4%
  • iyi

    Kullanılan: 15 27.8%
  • ben kullanırım

    Kullanılan: 19 35.2%

  • Kullanılan toplam oy
    54
  • Anket kapatılmış .
Tec/-/no

Tec/-/no

Üye
fena değil :)
 


optimus

optimus

Üye
su anda kullanıyorum memnunum sadece ram sorunu var n gage oyunlarında baskada derdım yok...
 
CanceR

CanceR

Üye
bu sıralar konuşulan bi cep telefonu gördüğüm kadarıla hafif ve iyi bi telefon ;)
 
muammer7

muammer7

Üye
bence süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
 
gabico

gabico

Üye
bence kötü bir telefon ne yapacaksınız özellikleri az olamsına rahmen fiyat 300 ytl ye kadar çıkıyor valla ben 6300 alacağıma samsung e250 alırım 1000 kat iyidir nokia 6300 hiç sevmem
 
eren6523

eren6523

Üye
bence berbat
 
gabico

gabico

Üye
keşke nokia n73 alabilsem
 
HenryBenzema1410

HenryBenzema1410

Üye
n70 daha iyi ama kameerası falan N70 ki gibi
 

By_Krall

Üye
Tek Kelime Süperrrrrrrrr:oke:
 

Silinen Üye 299735

Üye
6300 kullanışlı telefon
 
guest1212

guest1212

Üye
symbian değil işim olmaz
 
Furkan96

Furkan96

Üye
Desayni ni begenmiyorum bide pahali
 
cemre007

cemre007

Üye
nokianın o fiyata gözde telefonlarından birisi... mükemmel değil ama iyi
 

crazyrelaxx

Üye
cok süper bisii bnce..
 
Furkan96

Furkan96

Üye
Kullanirdim
 


Üst Alt