Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
sizce 6300 ne kadar iyi
Sponsorlu Bağlantılar
nightblue0631
Üye
Konu Sahibi
sizce 6300 ne kadar iyi
bence kullanışlı manyak bişi
J3y_KRaL
Üye
bence kullanıslı ama bilene..
redragonn
Üye
ben kullanıyom süper bide yaw bu aralar çok tutuluyo galiba 6300
onrbry
Üye
olması gerektigi kadar iyi..
etoo16
Üye
mükemmel
serkesh
Üye
super bncede carızmatık hm kızların göz bebegi artı programda açıyo iyi kötu daga ne istiyonuz
arslansem
Üye
Fena değil..görünüşü idare ediyor
gybee
Üye
bence hoş...
An@Liz
Üye
bence berbat bi tel etrafımdaki herkesin 6300 ı ya servise kesin gitmiştir yada onu satıp değiştirmiştir..
herşeyinde sorun çıkıyo..
evren3461
Üye
symbian desteği yok diye biliyorum..
coolthinker
Üye
Ben kullanıyorum. manyak bir cihaz. en önemli özelliği çok fonksiyonlu ve ince olması. symbian desteği yok ok ama onu aratmayan bir çok şey var.
kuzeykan41
Üye
sorunlu
furkano
Üye
2 ay önce kvk dan aldım.. görünüş ve dizayn güzel belki ama sağlamlık sıfır.. 20 gün garantide durdu aldım şimdi tekrar verdim.. Kamerası ve ses gücü kötü.. Sırf e250 liye rakip olsun diye yapmışlar galiba ucuz ve işlevsel belki ama.. Hiç sağlam değil..
flyexp
Üye
destekledigi formatlar az ama çok kullanışlı bi telefon.şarzı kötü
sertac2
Üye
derdiniz,telefonu masaya koyunca tüm gözlerin sizde olması değilse,alınabilecek en güzel ve uygun telefonlardan birsi bence
canturgay
Üye
fiyat-kalite oranı olarak güzel bi telefon
mahony66
Üye
Sadece şunu söyleyim Bu kadar güzel tasarımli ince güzel bir telefona S60 işletim sistemi koyulmaması herşeyi bitirmiş ben programla fln uğraşmam sadece müzik dinlemek ,resim çekmek aramak, mesaj yazmak ,konuşmak için alıyorum diyosan sakın kaçırma ama alıpta sonradan buna niye bişey yüklenmio bu tema niye buna olmuyo fln derim diyosan çok kapılmadan bırak derim (tabiki ona göre temalar programlar da var ama seni tatmin eder mi bilmem )
outlaw57
Üye
bencede idare eder bir telefon duyduguma gorede en cok satılan nokıa modellerının arasında yer alıyorr