sizce 6300 ne kadar iyi

Sponsorlu Bağlantılar

sizce 6300 nasıl bi telefon?

  • işim olmaz

    Kullanılan: 9 16.7%
  • fena değil

    Kullanılan: 11 20.4%
  • iyi

    Kullanılan: 15 27.8%
  • ben kullanırım

    Kullanılan: 19 35.2%

  • Kullanılan toplam oy
    54
  • Anket kapatılmış .
nightblue0631

nightblue0631

Üye
    Konu Sahibi
sizce 6300 ne kadar iyi
:oke:bence kullanışlı manyak bişi:oke:
 


J3y_KRaL

Üye
bence kullanıslı ama bilene..
 
redragonn

redragonn

Üye
ben kullanıyom süper bide yaw bu aralar çok tutuluyo galiba 6300
 

onrbry

Üye
olması gerektigi kadar iyi..
 

etoo16

Üye
mükemmel
 

serkesh

Üye
super bncede carızmatık hm kızların göz bebegi artı programda açıyo iyi kötu daga ne istiyonuz
 
arslansem

arslansem

Üye
Fena değil..görünüşü idare ediyor :oke:
 

gybee

Üye
bence hoş...
 
An@Liz

An@Liz

Üye
bence berbat bi tel etrafımdaki herkesin 6300 ı ya servise kesin gitmiştir yada onu satıp değiştirmiştir..
herşeyinde sorun çıkıyo..
 
evren3461

evren3461

Üye
symbian desteği yok diye biliyorum..
 
coolthinker

coolthinker

Üye


Ben kullanıyorum. manyak bir cihaz. en önemli özelliği çok fonksiyonlu ve ince olması. symbian desteği yok ok ama onu aratmayan bir çok şey var.
 

kuzeykan41

Üye
sorunlu
 
furkano

furkano

Üye
2 ay önce kvk dan aldım.. görünüş ve dizayn güzel belki ama sağlamlık sıfır.. 20 gün garantide durdu aldım şimdi tekrar verdim.. Kamerası ve ses gücü kötü.. Sırf e250 liye rakip olsun diye yapmışlar galiba:) ucuz ve işlevsel belki ama.. Hiç sağlam değil..
 
flyexp

flyexp

Üye
destekledigi formatlar az ama çok kullanışlı bi telefon.şarzı kötü:pro:
 

sertac2

Üye
derdiniz,telefonu masaya koyunca tüm gözlerin sizde olması değilse,alınabilecek en güzel ve uygun telefonlardan birsi bence
 
canturgay

canturgay

Üye
fiyat-kalite oranı olarak güzel bi telefon
 
mahony66

mahony66

Üye
Sadece şunu söyleyim Bu kadar güzel tasarımli ince güzel bir telefona S60 işletim sistemi koyulmaması herşeyi bitirmiş ben programla fln uğraşmam sadece müzik dinlemek ,resim çekmek aramak, mesaj yazmak ,konuşmak için alıyorum diyosan sakın kaçırma ama alıpta sonradan buna niye bişey yüklenmio bu tema niye buna olmuyo fln derim diyosan çok kapılmadan bırak derim :oke:(tabiki ona göre temalar programlar da var ama seni tatmin eder mi bilmem )
 
outlaw57

outlaw57

Üye
bencede idare eder bir telefon duyduguma gorede en cok satılan nokıa modellerının arasında yer alıyorr
 
dallaspage

dallaspage

Üye
e250 den iyi :D
 
[YuSuF]

[YuSuF]

Üye
GüseLL iNcee TeLefonN
 


Üst Alt