Siz nasıl gömülmek istersiniz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


leonardo08

leonardo08

Üye
tetris müziği eşliğinde bedenim yere indirilsin :P
 
u_cosar

u_cosar

Üye
En iyisi bizim yöntem ne gerek var bu kadar uğraşmaya
 
15097

15097

Üye
hangisini secsem bilemedim ki :ehe :D
 
kraldost

kraldost

Üye
Allah iyiliğini versin bir aklı başında seni biliyordum senide kaybettik pelin Allah rahmet eylesin
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
sonuncu yani senin eklediğin :D
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Bazen acaba kadavra olmak istedigimi vasiyet mi etsem diye dusunurum sonucta Turkiyede kadavra ihtiyaci var ve cok buyuk bir sevap ama insanin ici pek kaldirmiyor sevdiklerinin mezarinin basina gelip mezarin ustunde ciceklerle sunlarla bunlarla ilgilenmesini dua etmesini ister insan fakat oldukten sonra cicekle bocekle ugrasilsa ne olur dua da uzaktan edilince de kabul olur onemli olan niyet neyse oyle iste
 
BYFECI

BYFECI

Üye
SonunCu
 
SorgulayanAdam

SorgulayanAdam

Üye
ben ya organlarimi bagislamak ya da kül olup denize serpilmek isterdim benden birşey kalmasin bu tarafta
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Nedenini merak ettim İsa? :hmmm
 
SorgulayanAdam

SorgulayanAdam

Üye
Nedenini merak ettim İsa? :hmmm

bu dünyadan temelli gitmek isterim basima gelip aglanmasini istemem ne o öyle yanimdan giderken üzgün üzgün gitcekler bana göre hos değil beni anmak istiyorlarsa da sevinçle anmalilar ve denizi cok severim denizde kendimi evimde gibi hissederim ... :)
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
bu dünyadan temelli gitmek isterim basima gelip aglanmasini istemem ne o öyle yanimdan giderken üzgün üzgün gitcekler bana göre hos değil beni anmak istiyorlarsa da sevinçle anmalilar ve denizi cok severim denizde kendimi evimde gibi hissederim ... :)
Alışılmışın dışında farklı bir düşünce tarzın var. ;) Zaten şu üç günlük dünyada kimse kalıcı değil ki, hepimiz bir misafiriz vakti zamanı gelince hadi yallah...:) Ağlama hususunda aşırıya kaçılmadığı sürece sana katılmıyorum, çünkü kişi değer verdikleri için hüzünlenir artı bir de duygusallık işin içine girerse bu da bana göre gayet normal.
 
SorgulayanAdam

SorgulayanAdam

Üye
Alışılmışın dışında farklı bir düşünce tarzın var. ;) Zaten şu üç günlük dünyada kimse kalıcı değil ki, hepimiz bir misafiriz vakti zamanı gelince hadi yallah...:) Ağlama hususunda aşırıya kaçılmadığı sürece sana katılmıyorum, çünkü kişi değer verdikleri için hüzünlenir artı bir de duygusallık işin içine girerse bu da bana göre gayet normal.

teşekkür ederim :tebessüm: herkesin kendi tercihleri :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
5
Görüntüleme
1K
zombaka
NEXUS
Cevap
0
Görüntüleme
737
NEXUS
KARİZMATİX
Cevap
1
Görüntüleme
632
akondd


Üst Alt