Bazen acaba kadavra olmak istedigimi vasiyet mi etsem diye dusunurum sonucta Turkiyede kadavra ihtiyaci var ve cok buyuk bir sevap ama insanin ici pek kaldirmiyor sevdiklerinin mezarinin basina gelip mezarin ustunde ciceklerle sunlarla bunlarla ilgilenmesini dua etmesini ister insan fakat oldukten sonra cicekle bocekle ugrasilsa ne olur dua da uzaktan edilince de kabul olur onemli olan niyet neyse oyle iste