Sivasspor - Galatasaray : 0-4

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
India

India

Üye
    Konu Sahibi
Sivasspor - Galatasaray : 0-4


Sivasspor: 0 - Galatasaray: 4

Stat: 4 Eylül Hakemler: Halis Özkahya, Baki Tuncay Akın, Selçuk Kaya

Sivasspor: Senecky, Uğur, Navratil, Rajnoch, Kağan, Mehmet Nas, Kadir, Erman, Grosicki, Eneramo, Pedriel

Galatasaray: Muslera, Eboue, Semih, Ujfalusi, Hakan Balta, Melo, Selçuk İnan, Riera, Emre Çolak, Elmander, Necati

Sarı kartlar: Dk. 81 Eneramo, Dk. 89 Rajnoch, Dk. 90 2 Uğur (Sivasspor), Dk. 39 Melo, Dk. 40 Riera, Dk. 47 Emre, Dk. 80 Aydın (Galatasaray)


Maçın Adamı:
 


SHS

SHS

Üye
noluyo :D başlık 4-0, içerik 3-0, en altta 1-0 yazıyor :ehe
 
India

India

Üye
    Konu Sahibi
[video=youtube;Tfc9E-co1FM]http://www.youtube.com/watch?v=Tfc9E-co1FM&feature=player_embedded[/video]

gol böyle atılır
 
  • Beğen
Tepkiler: arslansem
Consul9

Consul9

Üye
Ateş cok iyi gidiyor tabi ki takımımızda öyle.Ne diyeyim Bekle bizi Kadıköy!
 
  • Beğen
Tepkiler: arslansem ve India

capadent

Üye
gsnin 12 oyuncusu gs adına harikalar yarattı.fanatik gsli halis tüm kararlarında gsyi destekledi.aydın ve elmander kesinlikle kırmızı görmeliydi.faullerde ve kartlarda hep gs leline çalıştı.allahından bul gs ve halis
 
  • Beğen
Tepkiler: arslansem
India

India

Üye
    Konu Sahibi
gsnin 12 oyuncusu gs adına harikalar yarattı.fanatik gsli halis tüm kararlarında gsyi destekledi.aydın ve elmander kesinlikle kırmızı görmeliydi.faullerde ve kartlarda hep gs leline çalıştı.allahından bul gs ve halis

 
Consul9

Consul9

Üye
Fb tarafı sessiz.Haa pardon onlar icin 6-0 ve fb den baska gercek yok :kop2:
 
  • Beğen
Tepkiler: Yasminozz
SHS

SHS

Üye
gsnin 12 oyuncusu gs adına harikalar yarattı.fanatik gsli halis tüm kararlarında gsyi destekledi.aydın ve elmander kesinlikle kırmızı görmeliydi.faullerde ve kartlarda hep gs leline çalıştı.allahından bul gs ve halis

:kop2: gerçekten kopardın beni ya, Sivaslı oyuncular voleybol oynarken, Eneramo karate filmi çekerken hakem nerdeydi :d:
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
:aha::pro:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Maçı izleyemedim , işlerimden ötürü ...
Maçı izleyemeyen bir insan Galatasaray çok rahat kazanmış , ezmiş gibi düşünür ... Ben de öyle düşünmüştüm açıkcası ...

Maçın özetini izledim . Sivasspor atamamış , Galatasaray bulduğunu atmış . Bu kadar basit ...
5 dakika da Sivasspor un net bir penaltısı verilmemiş . Urfaluji , Eneramo yu çekmiş , indirmiş . Tartışmasız penaltı ...
Maçın son dakikaların da ise Aydın ,art niyetli olarak rakibini biçmiş .Tartışmasız kırmızı kart olmalıydı.

Neyse ; futbol sonuç oyunudur . Tebrikler Galatasaray ...:oke:
 
arslansem

arslansem

Üye
Yediremediğiniz sindiremediğiniz mesajlar için şikayet butonuna basmayın yorum yapın :)
 
Consul9

Consul9

Üye
Cevabı bilemeyince joker haklarını kullanıyorlar :ehe
Ben bu soruda şikayet jokerimi...:kop2:
 
  • Beğen
Tepkiler: arslansem
greenmile

greenmile

Üye
Yediremediğiniz sindiremediğiniz mesajlar için şikayet butonuna basmayın yorum yapın :)

şikayet butonuna bi aralar hep sen basıyormuşsun öyle diyorlardı:D

bu arada yanlış anlama şikayet butonuna ben basmadım;)

gs maçına gelince halis mulis bir hakem vardı.Sen futbol kasabını maçın başında atamıyor,penaltıyı veremiyor.Necatiye sarıyı rahatça gösteremiyorsan.Programlandırılıp maça çıkarılmışsındır bu kadar basit ve net


----------Eklendi @ 22:45:43 ---------- Yazıldı @ 22:44:23 ----------

Maçı izleyemedim , işlerimden ötürü ...
Maçı izleyemeyen bir insan Galatasaray çok rahat kazanmış , ezmiş gibi düşünür ... Ben de öyle düşünmüştüm açıkcası ...

Maçın özetini izledim . Sivasspor atamamış , Galatasaray bulduğunu atmış . Bu kadar basit ...
5 dakika da Sivasspor un net bir penaltısı verilmemiş . Urfaluji , Eneramo yu çekmiş , indirmiş . Tartışmasız penaltı ...
Maçın son dakikaların da ise Aydın ,art niyetli olarak rakibini biçmiş .Tartışmasız kırmızı kart olmalıydı.

Neyse ; futbol sonuç oyunudur . Tebrikler Galatasaray ...:oke:


aynı yürekli hakem eskişehir maçında caneri rahatça atabilen bir hakemdi,gerisini sen düşün ali;)
 
arslansem

arslansem

Üye
Baros'u atarken küfretmiştir haklıdır oluyor Caner'de suçlu mu oluyorlar?Bu kadar objektifsiniz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: India
greenmile

greenmile

Üye
Baros'u atarken küfretmiştir haklıdır oluyor Caner'de suçlu mu oluyorlar?Bu kadar objektifsiniz :)

Caner hakeme dönüp mü etti? Pozisyonu hatırla adam topu istediği gibi kullanamıyor,küfrediyor.Baros gibi gidip hakeme etmiyor.Kaldı ki her maçta küfür olur,gol kaçırırsın,pas veremessin küfür edersin
 
India

India

Üye
    Konu Sahibi


Caner hakeme dönüp mü etti? Pozisyonu hatırla adam topu istediği gibi kullanamıyor,küfrediyor.Baros gibi gidip hakeme etmiyor.Kaldı ki her maçta küfür olur,gol kaçırırsın,pas veremessin küfür edersin

o zaman hakeme sırtı dönük küfür edenlere kart verilmesin
 
arslansem

arslansem

Üye


Caner hakeme dönüp mü etti? Pozisyonu hatırla adam topu istediği gibi kullanamıyor,küfrediyor.Baros gibi gidip hakeme etmiyor.Kaldı ki her maçta küfür olur,gol kaçırırsın,pas veremessin küfür edersin
Pes diyorum yemin ediyorum pes diyorum ya bir insan bu kadar mı tarafsız olabilir yahu :kop:Baros'da zaten canı sıkıldığı için küfür etmişti hey Allah'ım ya :D
Murat tam tersi olsaydı Caner bizim Baros sizin olsaydı sen yine bir yolunu bulur yemin ederim tersini savunurdun çok eminim bundan :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Caner ile Baros'un pozisyonu aynı değil arkadaşlar ... Öncelikle bunu ayırt edin ..!
Baros hakemin dibine kadar gidip yüzüne sövüyor , Caner hakemden en az 20 metre uzak da sg diyor , ama hakem kırmızıyı tereddüt etmeden çıkartıyor enteresandır ki ?

Epey bir fark var yani ..!

Netice de hakemler öyle ya da böyle taraflı ya da tarafsız ikisine de küfürden kırmızı vermiş ... Tartışmak anlamsız yani . :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

-India-
Cevap
15
Görüntüleme
721
bahaddin53
-India-
Cevap
5
Görüntüleme
730
kfahaa
-India-
Cevap
2
Görüntüleme
491
Murat Alper


Üst Alt