Sitede kime ''Saygı'' duyuyorsunuz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Marchegiani

Marchegiani

Üye
    Konu Sahibi
Sitede kime ''Saygı'' duyuyorsunuz?
Sevgi değil saygıdan bahsedelim.

Ben; sitede İsa abiye(sadecebirisi) ve Burcu ablaya (Fairy) saygı duyarım.. Tabii ki bir de Simply Flummoxed var.

Ya siz?
 


DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
İnsancıl tüm kişilere her zaman saygım sonsuzdur..

Yaş , cinsiyet , dil , din , ırk ayrımı asla olmaksızın...! :oke:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Hainler hariç herkese ;)
 
SucX

SucX

Üye
:hmmm garip bir soru olmuş.Saygı duyduğum kişileri yazınca diğerlerinin saygısızlık yaptığı veya yaptığım anlamına geliyor bence

Forumda fikrini belirten herkese saygı duyarım
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
ne alakası var ??
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
    Konu Sahibi
Geçen aramız biraz bozuldu ya.
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
büyüklerimi sayar küçüklerimi severim, saygısızlık yapanıda unutmam.
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
    Konu Sahibi
Bu da mı bana?
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
seni kendinle başbaşa bırakıyorum ibo. kendine bi kahve yap, ondan sonra kendine gelirsin umarım
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
Marchegiani öncelıkle teşekkür ederım benı gururlandırdıgın için,ama bu kadar alıngan olma korkma sana gönderme yapmıyorlar,bn enesi de tanırım Erol abını de,sorunu cevaplandırayım,saygıyı hakeden herkese saygı durayım,diablos un dedıgı gıbı yaşın önemı yok ,saygıyı haketmek ıcın saygılı olmak lazım gerekırse ben 14 yaşındakı bır cocuga bıle saygı duyarım ve bundan asla gocunmam,sitede ise bı kac kısı harıc saygısızlık edene pek rastlamadım ve saygı duyulacak ınsan saıyısı oldugundan fazla,Simdı buraya bır kısmının adlarını yazsam dıgerlerıne saygı duymuyormusum gıbı olur o yuzden yazamıyorum
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
    Konu Sahibi
Merak etme kahveden başımı kaldırmıyorum ben. Senin de oruç başına vurdu sanıyorum.
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
Oruc tutmaz o ıbrahım,yıne tartısacaksanız konuyu sıkayet edecegım yapmayın boyle ortamı germeyın surda ıkı ıcımız acılsın dıye sıteye gırıyoruz boyle seyler oldu mu morelım bozluyor
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
seni seviyorum ibraim
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
    Konu Sahibi
...........
 
aLone

aLone

Üye
konu biraz saçam kaçmış yanlış anlamada herkesin herkes istemesede saygısı olmak zorunda zaten.bence herkese saygılı olmak en güzeli
 
Pure Life

Pure Life

Üye
seni kendinle başbaşa bırakıyorum ibo. kendine bi kahve yap, ondan sonra kendine gelirsin umarım


Merak etme kahveden başımı kaldırmıyorum ben. Senin de oruç başına vurdu sanıyorum.
Hakkaten ağlayacağım ama şimdi :( İbrahım ablacım alınganlık yapma bitanem.Erol abinde enesde çok iyi insanlar dikkatli dinlemeyi bir dene bebişim.Birbirinize şans verin arkadaşlar lütfen.Üçünüzüde çok seviyorum ama sürtüşmeniz beni gerçekden üzüyor.Eğer sizde birazcık hatırım varsa anlamaya çalışın birbirinizi ne olur.Belki 100 % haklısınızdır ama yalvarıyorum size anlamaya çalışın birbirinizi.Birazcık hatırım varsa beni birazcık seviyorsanız.Çünkü siz gerçekden iyi dost olabilirsiniz. Bu denemeye değmezmi? Deneseniz ne kaybedersiniz? Belkide ön yargınız sizi yanıltıyordur olamazmı?
 
zibidi39

zibidi39

Üye
adminlere saygı duyarım sıtenın patronları oldukları ıcın tamamen cıkar ılıskısı :D

saka bı yana acık konusucam ben oyle herkese saygı duymam bana saygı duyana bende saygı duyarım
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Benim ibrahimle sürtüşme gibi bi durumum olamaz burcu. o benim kardeşim yaşında, bana alınganlık yapıyo napalım kahrını çekecez biraz.bu site insan için bir tecrübe, bunu çok iyi kullanmalı ve ders çıkarılması gerek. sanal olduğu için en kayıpla tecrübe ediniyo insan. ibrahimin ne sorunu var bilmem. ben ona açık sözlülükle görüşlerimi ifade ettim diye bana kızdı. ama beni bi gün anlayacak ve herkezin benim gibi onun yüzüne konuşmasını isteyecek.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt