Marchegiani öncelıkle teşekkür ederım benı gururlandırdıgın için,ama bu kadar alıngan olma korkma sana gönderme yapmıyorlar,bn enesi de tanırım Erol abını de,sorunu cevaplandırayım,saygıyı hakeden herkese saygı durayım,diablos un dedıgı gıbı yaşın önemı yok ,saygıyı haketmek ıcın saygılı olmak lazım gerekırse ben 14 yaşındakı bır cocuga bıle saygı duyarım ve bundan asla gocunmam,sitede ise bı kac kısı harıc saygısızlık edene pek rastlamadım ve saygı duyulacak ınsan saıyısı oldugundan fazla,Simdı buraya bır kısmının adlarını yazsam dıgerlerıne saygı duymuyormusum gıbı olur o yuzden yazamıyorum