Olmasın seçeneği bir hayli fazla, daha önce de defalarca anketi yapıldı ve aynı kanıya varıldı
Yönetim en başta istemiyor nedeni, sitenin forum olgusundan uzaklaşıp mynet chat servislerine dönmesi ve yararlı paylaşımların azalmasıdır.
Bu nedenle konu daha fazla uzamasın, kapatıyorum.
Teşekkürler