teessüf ederim kardeşim çoğu koduyla oynadım. arka planından tut reklam bölgelerine renklerinden tut bazı bozuk alanlarına ve türkçeleştirmeside bana ait. daha ne istiyorsun kardeşim. ve kendim de bir blog tasarımı yapabilirdim fakat zamanım yok. malum okullar ve dersler.