L-LumieRe
Üye
huseyın varya dusunuyom dusunuyo Hindi gıbı.. eksık yok yanlıs yok.... Valla usb formatı denemenı beklıyordum..
Yenıden hayırlı olsun. Bol oyunlar bol heyecanlar.
----------Eklendi @ 18:59:00 ---------- Yazıldı @ 18:57:52 ----------
bari 64bit yukleseydın
o sısteme 32bıt olmamıs
----------Eklendi @ 18:59:28 ---------- Yazıldı @ 18:59:00 ----------
bari 64bit yukleseydın
o sısteme 32bıt olmamıs
Yenıden hayırlı olsun. Bol oyunlar bol heyecanlar.

----------Eklendi @ 18:59:00 ---------- Yazıldı @ 18:57:52 ----------
bari 64bit yukleseydın

o sısteme 32bıt olmamıs

----------Eklendi @ 18:59:28 ---------- Yazıldı @ 18:59:00 ----------
bari 64bit yukleseydın

o sısteme 32bıt olmamıs

Tuttum bunu yakıştı sana 
