sistemi topladım ama açamıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
huseyın varya dusunuyom dusunuyo Hindi gıbı.. eksık yok yanlıs yok.... Valla usb formatı denemenı beklıyordum..
Yenıden hayırlı olsun. Bol oyunlar bol heyecanlar. :ehe


----------Eklendi @ 18:59:00 ---------- Yazıldı @ 18:57:52 ----------

bari 64bit yukleseydın :kop2:
o sısteme 32bıt olmamıs :zuhaha:


----------Eklendi @ 18:59:28 ---------- Yazıldı @ 18:59:00 ----------

bari 64bit yukleseydın :kop2:
o sısteme 32bıt olmamıs :zuhaha:
 


HsynSmtGrz

HsynSmtGrz

Üye
    Konu Sahibi
Hindi gibi :D Tuttum bunu yakıştı sana :D ya x64 yazıyordu x86 yazıyordu yüksek diye x86 yaptım :zuhaha:
ama 64bit nasıl yaparım söylersen hallederiz tabiki :D
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
x86 sistem 32bit
x64 sistem 64bit
yenıden format at ve 64bit drıverları yukle.


----------Eklendi @ 21:15:14 ---------- Yazıldı @ 21:14:13 ----------

x64 secıp format at ve 64bıt drıver yklıcen
 
HsynSmtGrz

HsynSmtGrz

Üye
    Konu Sahibi
msi driver cdsini takıyorum. ordan tıklayıp tıklayıp yüklüyorum. program kendi ayarlarken 64 bit yüklemiyormu driver'ları.
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
bılmemkı anakartın cd sını.
Sen ı 64bıt ynı x64 wındows 7 ultımete ykle.. drıverı 64bit yoksa cd de olmadı ınternetten bulursun.
 
HsynSmtGrz

HsynSmtGrz

Üye
    Konu Sahibi
vardır vardır. :D hasan o değilde ram'i 32gb mı yapsam ? :D
 
HsynSmtGrz

HsynSmtGrz

Üye
    Konu Sahibi
çılgınca bi hareket :D hop teğmende olduk hadi hayırlısı :D 64 bit yaptım 8 gb gözüküyor bilgsyrm sağ clickte dxdiagta 8136 :D
 
AssassinmasteR

AssassinmasteR

Üye
kablolara bak bidaha dvd ve harddisk kablolarına
 
AssassinmasteR

AssassinmasteR

Üye
ben yazdıktan sonra herkes mesaj atmış :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt